Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دانشجوی دکتری تخصصی رشته میکروبیولوژی در واحد شهرقدس با دفاع از رساله خود فارغ‌التحصیل شد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ندا قراگوزلو حصاری دانشجوی دکتری تخصصی رشته میکروبیولوژی با دفاع از رساله خود با عنوان «کلونیگ وبیان ژن فیوژن لیپاز-سوبتیلیسین دروگتورe.coli.bl2lوتعیین فعالیت بیولوژیکی آن» به‌عنوان نخستین دانشجوی دکتری رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس فارغ‌التحصیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مقاله خود اظهار کرد: سطح کیفیت نهادی در مقاله تاثیر مثبت برکلونیگ وبیان ژن های باکتریائی داشته ونتایج آن به لحاظ آماری معنادار است.

فارغ‌التحصیل مقطع دکتری میکروبیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس بیان کرد: این جلسه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ساعت ١٠ صبح با حضور:  استادان راهنما: دکتر اسمعیلی و دکتر محمدیان  و استادان مشاور: دکتر شاه حسینی و دکتر فردوسی وهمچنین استادان داور: دکتر بهزادی،دکتر باباپور ، دکتر پورتقی ،  جناب دکتر محمدیان مدیر محترم گروه وبا نظارت آقای رضا احسانی به عنوان نماینده پژوهشی دانشکده علوم پایه برگزار شد.

ندا قراگوزلوحصاری خاطرنشان کرد: خوشحالم که اولین دانشجوی دکتری تخصصی رشته میکروبیولوژی در واحد شهرقدس بوده و امروز  فارغ التحصیل شدم و ضمن عرض تبریک این مهم خدمت ریاست محترم واحد، معاونین محترم، ریاست محترم دانشکده علوم پایه، اساتید محترم گروه و دانشجویان عزیز، برای جامعه دانشگاهی واحد شهر قدس آرزوی موفقیت می نماییم.

وی اضافه کرد: در انجام این رساله از نظر کسب تجربیات؛ دریافت درجه عالی از داورانی مثل دکتر بهزادی،دکتر باباپور و دکتر پورتقی ازدانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس کار بسیار دشواری بود که خوشبختانه این موفقیت را کسب کردم و از دکتر شاه حسینی و دکتر فردوسی که به‌عنوان استاد مشاور بنده را همراهی کردند تشکر ویژه دارم.

ندا قراگوزلو حصاری با کسب درجه عالی موفق به پایان تحصیلات خود در رشته میکروبیولوژی در مقطع دکتری شد و نام خود را به‌عنوان نخستین دانش‌آموخته دکتری این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس ثبت کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دفاع از رساله رشته ميكروبيولوژي واحد شهرقدس رشته میکروبیولوژی فارغ التحصیل واحد شهر قدس آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه مراغه گفت: از مهرماه سال جاری اولین دوره دانشجویان دکتری شیمی آلی در این دانشگاه پذیرش خواهند شد.

دکتر مهدی اسرافیلی افزود: راه اندازی دکتری شیمی یکی از دغدغه‌های اصلی این دانشگاه در سال‌های اخیر بوده و با توجه به ظرفیت بالای اعضای هیات علمی گروه شیمی تحقق این امر می‌تواند ضامن توسعه برنامه راهبردی دانشگاه و تربیت نیروی انسانی به منظور حل مشکلات منطقه باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این دانشگاه در ۶ رشته تحصیلی در مقطع دکتری دانشجو جذب می‌کند و در مجموع حدود ۱۰۰ دانشجوی دکتری در حال تحصیل می‌باشند.

وی از پیگیری جهت راه اندازی چندین رشته جدید خبر داد و گفت: دانشگاه مراغه دانشگاهی آینده دار و با ظرفیت بسیار بالاست و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه کمی و کیفی هر چه بیشتر این دانشگاه مخصوصا در حوزه آموزش باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی