Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در مراسمی از جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ممسنی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  و یاد و خاطره روزهای طلایی جبهه و جنگ, هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با موسی بهزادی جانباز و یادگار دفاع مقدس و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ممسنی دیدار و گفتگو و از وی تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس حدادنیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی  در ابتدای این نشست با تجلیل از رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و موسی بهزادی جانباز سرافراز سخنان مبسوطی بیان کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ممسنی با تأکید بر اینکه نام شهدا جاودانه باقی می‌ماند و مردم به نیکی از آنان یاد می‌کنند، افزود: شهدا و ایثارگران بااخلاص انقلاب اسلامی، هستی خود را به پیشگاه خداوند اهدا کردند و هرآنچه که نزد خداوند است، باقی است و آنچه که پیش ماست از بین رفتنی است.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس و دسته گل از جانباز و ایثارگر دفاع مقدس تجلیل شد و در ادامه رئیس, معاونان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ممسنس با حضور در بهشت زهرای ممسنی در مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا شرکت و با امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: تجلیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی یادگاران دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • عملیات «وعده صادق» بخشی از قدرت نظامی ایران بود
  • عملیات «وعده صادق» تنها بخشی از قدرت نظامی ایران بود
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس