Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:31:22 GMT

ستایش مربی حریف از رفتار احترام‌آمیز کلوپ

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۴۶۹

ستایش مربی حریف از رفتار احترام‌آمیز کلوپ

سرمربی لینلکن‌سیتی تیمی که در جام اتحادیه 7-2 از لیورپول شکست خورد از یورگن کلوپ به دلیل رفتار درست و احترام‌آمیز با این تیم تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس به مصاف تیم کوچک لینکلن سیتی رفت و در یک باز راحت حریفش را 7-2 شکست داد. اما در پایان بازی سرمربی لینکلن زبان به ستایش از یورگن کلوپ گشود و گفت رفتار او در پایان بازی و برخورد احترام آمیزش با حریف نشان دهنده طبع بالا و اخلاق درست او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

درحالیکه برخی مربیان بعد از چنین پیروزی‌هایی زمان را برای تعریف و تمجید از تیمشان و خودشان یا حتی تحقیر حریف مناسب می بینند یورگن کلوپ بعد از سوت پایان مسابقه سریعاً به سراغ اپلتون سرمربی لینکلن رفت و بازی تیمش را به او تبریک گفت.

 

اپلتون در پایان بازی با تمجید از این رفتار کلوپ گفت: " یورگن بعد از بازی سراغ من آمد و گفت خوب بازی کردید و برایتان در ادامه فصل آرزوی موفقیت می‌کنم. این ژست قشنگی از طرف او بود".

 

 

سرمربی لینکلن سپس به ستایش از سرمربی لیورپول و تیمش پرداخت و گفت: " یورگن در چند سال اخیر کار بزرگی انجام داده. لیورپول ترکیبی عالی از بازیکنان جوان و باتجربه دارد. در نیمه اول دیدیم که لیورپولیها در تمام کنندگی و استفاده از فرصتها چقدر استادند. حتی اگر یک سطل را گوشه تیر دروازه می گذاشتیم آنها هر دفعه می توانستند با توپ به آن بزنند. یعنی ضربات آخرشان اینقدر دقیق بود".

 

 

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف اورتون رفت که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد.

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ