Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه، یک بازی پروپاگاندای انتخاباتی است، گفت: آمریکا به شدت بر رهبران نظامی سودان فشار وارد می‌کند تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، سودان رابطه خود را با رژیم صهیونیستی علنی کنند. حسن هانی زاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به گمانه‌زنی های مربوط به عادی سازی ارتباط رژیم صهیونیستی با سودان اظهارداشت: آمریکا هم اکنون به شدت بر رهبران نظامی سودان فشار وارد می‌کند تا قبل از ۱۳ آبان ماه و انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، رابطه خود را با رژیم صهیونیستی علنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: البته مقامات نظامی سودان یکسری پیش شرط‌هایی را برای عادی سازی رابطه خود  با رزیم صهیونیستی در نظر گرفته‌اند از جمله دریافت یک میلیارد دلار کمک مالی بلاعوض و حذف سودان از لیست کشور‌های حامی تروریست که آمریکایی‌ها با این موارد موافقت کردند.   بیشتر بخوانید:  افزایش اتحاد گروه‌های فلسطینی در برابر توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی   کارشناس مسائل غرب آسیا بیان داشت: رابطه‌ای که مبنای آن پول و کمک مالی باشد، خیلی پایدار نخواهد بود؛ سودانی‌ها به این معروف هستند که بعد از مدتی قرارداد‌ها و توافقنامه‌های خود را لغو می‌کنند. به نظر می‌رسد بعد از مدتی احزاب اسلامی علیه نظامیان سودان شورش خواهند کرد و رابطه این  سودان با رژیم صهیونیستی لغو می‌شود.
هانی زاده عنوان کرد: عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه، یک بازی پروپاگاندای انتخاباتی است و ترامپ  با این کار دنبال ایجاد برگ برنده انتخاباتی برای خود است تا حمایت لابی صهیونیستی را جلب کند. 
کارشناس مسائل غرب آسیا بیان داشت: بحرین و امارات دو کشوری هستند که با رژیم صهیونیستی ارتباط گرفته‌اند و این دو کشور خیلی در معادلات جهانی و منطقه‌ای موثر نیستند. سودان نیز در روز‌های آتی رابطه خود با رژیم صهیونیستی را علنی می‌کند.   وی تاکید کرد: عادی سازی رابطه رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه، یک بازی کثیفی است که ترامپ برای پیروزی مجدد در انتخابات آغاز کرده است و عربستان بعد از انتخابات موضوع عادی سازی رابطه را دردستور کار قرار می‌دهد، زیرا به شدت نگران است ترامپ پیروز  در این انتخابات پیروز نشود و لذا با احتیاط گام بر می دارد.  
انتهای پیام/ برچسب ها: حسن هانی زاده سودان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن هانی زاده سودان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی عادی سازی رابطه رابطه خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند

انتخابات برای تعیین سرنوشت ۵۴۳ کرسی مجلس سفلی پارلمان هند، موسوم به «لوک سابا» از امروز جمعه آغاز شد؛ انتخاباتی که به موجب آن نزدیک به یک میلیارد رای دهنده در مدت بیش از یک ماه تا تاریخ اول ژوئن در آن شرکت کرده و به نامزد و حزب مورد نظر خود رای می‌دهند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک دو رقیب اصلی در انتخابات سراسری پر جمعیت‌ترین کشور جهان عبارتند از «ائتلاف دموکراتیک ملی» که توسط حزب «نارندرا مودی»، نخست وزیر هند موسوم به حزب «بهاراتیا جاناتا»، رهبری می‌شود و ائتلافی متشکل از ۲۶ حزب موسوم به «ائتلاف فراگیر توسعه ملی هند» که رهبری آن را حزب مخالف اصلی یعنی «حزب کنگره ملی هند» بر عهده دارد.

۹۶۹ میلیون نفر رای‌دهنده هندی واجد شرایط شرکت در این انتخاباتی که در هفت مرحله برگزار می‌شود، هستند. اولین مرحله در بازه زمانی ۱۹-۲۵ آوریل در ۱۰۲ حوزه انتخاباتی و ۲۱ ایالت برگزار می‌شود. پس از این مرحله نیز تعداد ۴۴۲ حوزه انتخاباتی و ۵۸ ایالت دیگر تا اول ژوئن در مراحل بعدی انتخابات که تا اول ژوئن به پایان خواهد رسید، شرکت خواهند کرد. شمارش آرای انتخابات نیز از روز چهارم ژوئن شروع خواهد شد.

نخست‌وزیر هند همچنان امیدوار است برای سومین دوره متوالی پیروز انتخابات سراسری شود در حالی که احزاب مخالف می‌گویند در صورت ماندن او در قدرت، هندی‌ها بسیاری از آزادی‌ها را از دست خواهند داد.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که حزب بهاراتیا جاناتا متعلق به مودی و متحدانش برای سومین بار در انتخابات پارلمان هند پیروز خواهند شد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • کارشناسی‌ سیاسی: رژیم صهیونیستی درحال دست و پا زدن است
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • واکنش صهیونیست‌ها به عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • سلاح معروف ایرانی این بار معادلات آفریقا را تغییر می‌دهد
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!