Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مسئول غرفه روزنامه رسمی کشور با بیان اینکه نشر قوانین خدمات جامعه ایثارگران توسط روزنامه رسمی کشور منتشر شده است گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان می‌توانند ضمن احقاق حقوق خود و برای بهره برداری و تسهیلات از این امتیاز‌ها به روزنامه رسمی کشور مراجعه کنند.

علی محمد ملاصادقی رکن آبادی مسئول غرفه روزنامه رسمی کشور و نماینده مدیرعامل در مستندسازی در گفتگو با میزان گفت: این نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس را تحت عنوان «اقتدار ۴۰» با شعار «ما قوی هستیم» به مردم ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول غرفه روزنامه رسمی کشور گفت: از جمله وظایف روزنامه رسمی انتشار قوانین و مصوباتی است که در مجلس مطرح می‌شود. این قوانین پس از گذراندن مراحل قانونی توسط رییس مجلس به رییس جمهور ابلاغ می‌شود و رییس جمهور موظف است ظرف ۵ روز آن را به روزنامه رسمی ابلاغ کند.

وی گفت: روزنامه رسمی موظف است ظرف ۷۲ ساعت نسبت به انتشار این قوانین اقدام کند و از زمان نشر طی ۱۵ روز برای تمام دستگاه‌های اجرایی قابل اجرا است.

رکن آبادی گفت: روزنامه رسمی کشور در دوران دفاع مقدس یک شهید (محمد ضیایی) تقدیم انقلاب کرده است و ۶ رزمنده و ۳ جانباز بالای ۱۰ درصد دارد.

وی گفت: روزنامه رسمی موظف است که همه قوانین آیین نامه، مصوبات، بخشنامه‌های مربوط به مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دستورالعمل‌های رییس قوه قضاییه، آرای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، آرای وحدت رویه هیئت دیوان عدالت اداری، مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری، کلیه آگهی‌های شهرستان‌ها و تهران اعم از تأسیس، تغییر و انحلال، ثبت علائم تجاری و ... را منتشر کند.

بیشتر بخوانید: معاون قضایی دادستان کل کشور از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس قوه قضاییه بازدید کرد

مسئول غرفه روزنامه رسمی کشور گفت: نشر قوانین خدمات جامعه ایثارگران برای برخورداری از امتیاز و رفاه حال خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان از دیگر خدمات روزنامه رسمی کشور است. این قوانین توسط مجلس به تصویب رسیده و خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان می‌توانند ضمن احقاق حقوق خود و برای بهره برداری و تسهیلات از این امتیاز‌ها به روزنامه رسمی کشور مراجعه کنند.

رکن آبادی ادامه داد: ما در غرفه روزنامه رسمی کشور در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس قوه قضاییه توضیحات لازم را به مردم و مراجعه کنندگان ارائه می‌دهیم. کتاب جامع «خدمات رسانی به ایثارگران» که در همین باب منتشر شده برای اطلاع به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنیم. ضمن اینکه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت روزنامه رسمی کشور به آدرس www.rrk.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس روزنامه رسمی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایشگاه دستاورد های دفاع مقدس روزنامه رسمی کشور نمایشگاه دستاورد های دفاع مقدس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه قرآن کرمانشاه از ۱۵ تا ۲۰ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پوریا جلالی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین _ در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت به‌صورت هم‌زمان در ایام ماه مبارک رمضان به‌عنوان یکی از الگوهای بسیار خوب در کشور است و بر این اساس استان کرمانشاه نیز سال گذشته برای نخستین‌بار این نمایشگاه را با برنامه‌ریزی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی برپا کرد.

وی با تأکید بر اهداف برپایی نمایشگاه قرآن و عترت، افزود: این نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ و روحیه انس با قرآن و آشنایی با فضای قرآنی و همچنین درک مفاهیم از راه‌های مختلف در غرفه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نمایشگاه قرآن و عترت در استان کرمانشاه از تاریخ پانزدهم تا بیستم فروردین‌ماه با بیش از ۴۰ غرفه با موضوعات مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌ها در پارک شاهد آغاز به کار خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: غرفه‌های نمایشگاه قرآن و عترت با موضوعات متعدد، اما با یک محوریت واحد به مدت ۶ روز فعالیت داشته و امسال با شناسایی و سپس رفع نواقص در نمایشگاه سال گذشته به دنبال یک فضای شاد معنوی به ویژه برای جامعه هدف کودک و نوجوان خواهیم بود.

جلالی به لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها بر برپایی یک نمایشگاه قرآنی مطلوب در استان کرمانشاه تأکید و بیان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه محصولات مختلف قرآنی، کرسی‌های تلاوت، تفسیر آیات، بازی‌های قرآنی برای سنین کودک و نوجوان، معرفی کتاب‌ها، مفاخر حوزه قرآنی و همچنین فعالین، حافظان و قاریان و… به همراه یک فضایی شاد و معنوی دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: لازمه شناخت و تبلیغات مناسب برای معرفی نمایشگاه قرآن و عترت به کار فضای رسانه به ویژه صدا و سیما است که با پوشش خبری از قبل و حین برنامه‌های اجرایی در این نمایشگاه می‌توان مردم را به این نمایشگاه دعوت و جذب کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: فعالان قرآنی، مؤسسات قرآنی و دستگاه‌های اداری مختلف استان مانند آموزش و پرورش، دانشگاه رازی، بسیج، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و ادارات اوقاف و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی نیز در نمایشگاه قرآن کرمانشاه با برپایی غرفه‌هایی قرآنی از جمله شرکت کنندگان و برگزارکنندگان نمایشگاه خواهند بود.

کد خبر 739761

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین
  • حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن‌ کریم
  • صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک دینی قرار داشته است
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی