Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، همزمان با هفته دفاع مقدس در مراسمی در مصلای نماز جمعه مهرشهر با حضور حجه الاسلام رضایی امام جمعه مهرشهر، حجه الاسلام دزفولی نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) و امیر سرتیبپ خلبان حسین خلیلی و جمعی از مردم شهید پرور مهرشهر یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجه الاسلام دزفولی، نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس با یادآوری این که دفاع مقدس در حالی شروع که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود و کشور توان دفاعی چندانی نداشت در این خصوص گفت: ایران اسلامی در آغاز جنگ تحمیلی با توجه به این که هنوز تمامی ارگان‌ها شکل نگرفته و سازماندهی کلی انجام شده در گیر حمله رژیم بعث عراق به آب و خاک و جان و ناموس کشور شد و اگر رشادت‌ها و جان نثاری شهدا، ایثار گران و تمامی نیرو‌های مسلح نبود دشمن خاک کشور را تصرف می‌کرد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) افزود: دشمن به خیال خام خودش برنامه ریزی کرده بود یکه یک هفته‌ای در تهران باشد؛ اما رهنمود‌های فرماندهی کل قوا حضرت امام خمینی (ره) و حضور به موقع نیرو‌های مردمی، بسیج، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران جلوی تجاوز دشمن را به خاک میهن گرفت و در ۸ سال دفاع مقدس ایران اسلامی با دستان خالی در مقابل تمامی جبهه‌های کفر ایستاد و سربلند میدان بیرون آمد.

امیر سرتیپ خلبان خلیلی مشاور عالی فرماندهی نهاحا سخنران و راوی این مراسم ضمن یاد آوری یاد و خاطر شهداء بخصوص همرزمان شهیدش در ۸ سال دفاع مقدس در خصوص برنامه ریزی‌ها و رشادت‌های تمامی نیرو‌های مسلح بخصوص نیروی هوایی افزود: برای محافظت از ایران اسلامی در تمامی جهات همه نیرو‌های مسلح اعم از بسیجی، سپاهی، ارتش و نیروی هوایی تفکر و محاسباتی انجام دادند که تماما از خلوص نیت و به عشق میهن بود و آن محاسبات را نمی‌توان به سادگی بر روی کاغذ ترسیم کرد.

او در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: این هفته در واقعه یاد آور روزگارانی است که شهدای از صدر اسلام تا کنون، شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی خون پاکشان را نثار کردند تا این انقلاب و این میهن در تمامی دنیا سرافراز باشد وی این که ما راه آنان و اهدافشان را فراموش نکنیم.

انتهای پیام / ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقای دکترمحمدباقرقالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام.
همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) درپیام شهادت دانشمند شهید دکترمحسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند، که به موازات اهتمام وزارت دفاع وحمایت‌های ستادکل نیرو‌های مسلح ودولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که باهمفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را دردستورکار قرار دا دو باتاکید جناب عالی ونقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وهمراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرادر صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.
باقدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی درتقویت بنیه دفاعی کشوربه ویژه دررسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین ودر راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا بارویکرد «تولید علم، شکستن مرز‌های دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است