Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به علیرضا رزم‌حسینی برای تصدی وزارت صمت رای اعتماد می‌دهند.

حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» با اشاره ضرورت تعیین تکلیف تصدی وزارت صمت گفت: نظر بنده این است که مجلس به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد می‌دهد.

وی با اشاره به ضرورت‌های کشور اظهار داشت: رفع مشکلات معیشتی مردم و برخی مسائل اقتصادی مانند جهش تولید از جمله اولویت‌هایی به شمار می‌رود که باید مدنظر دولت و مجلس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس‌جمهوری روز سه‌شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی «علیرضا رزم‌حسینی» را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است. او از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد و نیز عضو هیات مدیره چند واحد معدنی نیز بوده است و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد./ ایرنا 

 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تخلف ۷۳ میلیارد تومانی برای گران فروشی شکر در سبزوار

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سبزوار گفت: بازرسان این اداره با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و دستگاه‌های نظارتی شهرستان، پس از بررسی نحوه توزیع شکر تنظیم بازار، گزارش عرضه خارج از شبکه و گران فروشی چهار هزار و ۲۰۰ تن شکر را تنظیم کردند.   حسین شریعتمدار تهرانی افزود: پرونده این تخلف برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

دیگر خبرها

  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در ایرانشهر تشکیل شد
  • شناسایی ۳۹۱۳ کاسب متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل بیش از ۳۹۰۰ پرونده تخلفات صنفی در اداره صمت کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف تخلف ۷۳ میلیارد تومانی برای گران فروشی شکر در سبزوار
  • بازگشت ۱۳ واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید
  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • رشد ۳۰ درصدی سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن خراسان جنوبی
  • تکذیب افزایش قیمت گوشت قرمز در استان سمنان
  • پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی سمنان
  • ذخیره‌سازی بیش از ۴۵۰ تن مرغ در سردخانه‌های خراسان جنوبی