Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و معاون برنامه و بودجه کشور ظهر امروز جمعه در نشست مشترک اعضای شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان، گفت: مردم ایلام در دفاع از مقدس در ۸ سال جنگ تحمیلی حماسه‌های به یاد ماندنی ثبت کردند و وظیفه امروز ما رفع مشکلات این شهر مرزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بودجه کشور به واسطه تحریم ها به پایین‌ترین نرخ خود در چندسال گذشته رسیده است.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد:  ۲۳ طرح  در استان وجود دارد که برای تکمیل این پروژه‌ها ۱۳۷۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نوبخت ادامه داد: پاسخ تحریم از سوی رهبر معظم انقلاب، جهش تولید است و این امر مهم باید در اولویت برنامه‌ای مدیران قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ۳۷۳ میلیارد تومان جهت اتمام ۳٠ طرح در این استان تخصیص یافته که به واسطه بهره برداری این طرح‌ها ۳ هزار ۵٠۹ شغل در  این استان ایجاد می‌شود.

در پایان این نشست تفاهم نامه جهش تولید به امضای محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام رسید.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت ایلام رئیس جمهور اقتصاد مقاومتی تحریم معاون رئیس جمهور و معاون برنامه و بودجه کشور معاون رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در ادامه رایزنی‌های خود در مرکز، این بار به وزارت صمت رفت و با فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است از این مبلغ که با پیگیری‌های دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از دیدار امروز نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

کد خبر 6087024

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل