Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@12:44:04 GMT

جدایی گرانترین دروازه‌بان جهان از تیمش

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۵۹۸

جدایی گرانترین دروازه‌بان جهان از تیمش

به گزارش تابناک، ورزش سه نوشت: روزنامه انگلیسی سان مدعی است چلسی قصد دارد کپا آریسابالاگا دروازه بان اسپانیایی خود که اخیراً با اشتباهاتش جنجالی شده را به صورت قرضی به باشگاهی دیگر واگذار کند. جذب ادوارد مندی از رن فرانسه مدیران چلسی را به این نتیجه رسانده که حالا می‌توانند دست به چنین اقدامی بزنند.

بر اساس این گزارش پتر چک اسطوره سنگربانی چلسی که خودش هم از رن به چلسی منتقل شده بوده نقش مهمی در جذب ادوارد مندی داشته و کادر فنی را متقاعد کرده که مندی باید پیراهن شماره یک این تیم را به تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه چلسی اصرار دارد هنوز هیچ تصمیم رسمی‌ای درباره کپا گرفته نشده، ولی سان به نقل از منابع خود می‌گوید فرانک لمپارد با خروج کپا از تیمش به عنوان بازیکن قرضی موافقت کرده و او تا پیش از پایان نقل و انتقالات جاری به صورت قرضی راهی تیمی دیگر می‌شود.

چلسی در سال ۲۰۱۸ با پرداخت ۷۱ میلیون پوند به اتلتیک بیلبائو، کپا را به خدمت گرفت و امیدوار بود او بتواند جانشین خوبی برای تیبو کورتوا باشد. اتفاقی که نیفتاد و کپا حالا در بین هواداران چلسی هم طرفداری ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا چلسی گرانترین دروازه بان پتر چک ادوارد مندی الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد

تیم فوتبال آاس رم با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل بولونیا شکست خورد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های آاس رم و بولونیا از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰ برگزار شد و در نهای با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون، لژیونر ایرانی رم در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور نداشت و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و زننده تک گل تیمش بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۴ اوساما العزوزی با یک قیچی برگردان توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و در دقیقه ۴۵ جاشوآ زیرکزی برای بار دوم دروازه تیم رم را باز کرد. در نهایت نیمه اول به سود بولونیا به پایان رسید.

در دقیقه ۵۶ سردار آزمون مهاجم تیم رم توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و در دقیقه ۶۵ الکسی سلماکرز سومین گل بولونیا را به ثمر رساند و در نهایت بازی با برتری تیم میهمان به اتمام رسید.

رم با این شکست ۵۵ امتیازی ماند و در رده پنجم قرار گرفت و بولونیا با این برد ۶۲ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏