Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیداله خدایاری رئیس حوزه قضایی در حاشیه بازدید از منطقه تجرک رودهن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودهن، اظهار کرد: پیرو گزارش‌های واصله از طرف مردم، مبنی بر زمین‌خواری در منطقه تجرک رودهن، همراه با بخشدار و فرماندهان انتظامی و نظامی رودهن، از این منطقه بازدید شد.

وی افزود: در این منطقه زمین خواری گسترده و تخریب کوه وجود دارد که پس از رصد میدانی، این زمین خواری محرز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدایاری بیان کرد: دستور تشکیل پرونده قضایی و توقف عملیات مجرمانه داده شد و متهمان نیز احضار شدند.

رئیس حوزه قضایی رودهن با تأکید  بر این که  اولویت و تسریع در رسیدگی به این گونه جرائم در دستور کار است، اضافه کرد: متخلفان منتظر برخورد زود هنگام و عبرت آموز دستگاه قضایی باشند.

خدایاری ضمن هشدار به مسوولان و متولیان حفظ حقوق بیت المال، عنوان کرد: مسوولان و متولیان حفظ حقوق بیت المال، در جهت اهمال از انجام وظایف قانونی منجر به تضییع حقوق بیت المال، مصون از برخورد قانونی و قضایی نخواهند بود.

وی ضمن هشدار به زمین خواران، ادامه داد: در راستای اعمال قانون و مبارزه با افرادی که برخلاف قانون‌ حرکت می کنند، یکی از اعضای شورای حل اختلاف رودهن اخراج شد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

منبع: فارس

کلیدواژه: زمین خواری پرونده قضایی رودهن زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری

استاندار البرز جهاد کشاورزی ‌را ‌مکلف به مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرد‌ و مدیران مربوطه را به حمایت و ایجاد تسهیلات لازم برای توسعه گلخانه ها ملزم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبدالهی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز اظهار داشت: باید بر روی توسعه کشاورزی استان با توجه به ماهیت و هویت سبز البرز، متمرکز شویم چرا که از این طریق محیط زیست و باغات و اراضی سبز استان را برای خود و آیندگان حفظ می‌کنیم.

وی ادامه داد: احیای روستاها و ایجاد بسترهای اشتغال روستاییان با دامداری و دامپروری، باغداری و کشاورزی به ویژه کشت گلخانه‌ای، بوم‌گردی، صنایع دستی و... از جمله اقداماتی محسوب می‌شود که باید برنامه محور دنبال شوند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح‌های توسعه‌ای روستاها در قالب اجرای طرح هادی و نهضت ملی مسکن باید توجیه جمعیتی و رشد اقتصادی داشته باشد.

عبداللهی گفت: بازگشت روستاییان به روستاها و استقرار صنایع تولیدی و تبدیلی با توجه به ظرفیت‌های روستایی، می‌تواند سهم بزرگی در رشد اقتصادی استان ایفا کند.

وی از مدیران مربوطه در حوزه بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و امور روستایی خواست تا هر‌گونه توسعه در این حوزه را به ارائه طرح و برنامه اقتصادی و اشتغالزایی در روستاها منوط کنند.

استاندار البرز جهادکشاورزی استان را نیز مکلف به مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرده و مدیران مربوطه را به حمایت و ایجاد تسهیلات لازم جهت توسعه گلخانه ها ملزم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد/ تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور
  • دستگیری ۵۰۰۰ زمین‌خوار
  • دستگیری ۵هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش ۳۵۳ درصدی حریق
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • قاطعانه با زمین‌خواری و ویژه‌خواری در استان بوشهر برخورد می‌شود