Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه گزارش چشم‌انداز جهانی نفت سال ۲۰۲۰ میلادی اوپک ۱۷ مهمرماه و از طریق ویدیوکنفرانس رونمایی می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از دبیرخانه اوپک، رویداد رونمایی از گزارش چشم‌انداز جهانی نفت اوپک (WOO) روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه در ساعت ۱۴ به وقت اتریش، از طریق ویدیوکنفرانس در وین، اتریش رونمایی می‌شود.

محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک در این کنفرانس ویدیویی یافته‌های اصلی چشم‌انداز جهانی نفت اوپک در سال ۲۰۲۰ را ارائه می‌دهد، وی همچنین ویدیوی پیام‌های کلیدی چاپ چهاردهم این نشریه را همزمان با شصتمین سالروز تاسیس اوپک، معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه یک میزگرد و نشست پرسش و پاسخ با حضور و مدیریت تحلیلگران بخش تحقیقات اوپک برگزار می‌شود.

نخستین گزارش چشم انداز جهانی نفت در سال ٢٠٠٧ منتشر شد؛ این گزارش به بازبینی و تجزیه و تحلیل سناریوهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توسعه بخش های بالا دستی و پایین دستی صنعت نفت می پردازد.

این نشریه برآوردهایی درباره صنایع بالادست و پایین‌دست، عرضه و تقاضا، سرمایه‌گذاری‌ها، تأثیر بالقوه سیاست‌ها، محیط زیست و توسعه پایدار ارائه می‌دهد. 

چشم‌انداز جهانی نفت دبیرخانه اوپک همچنین تجزیه و تحلیل تخصصی بسیاری از چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت نفت جهانی را ارائه می‌دهد. نسخه امسال این نشریه افق گسترده‌ای از برآوردها را تا سال ۲۰۴۵ به تصویر می‌کشد.

نشریه امسال  گزارش چشم‌انداز جهانی نفت دبیرخانه اوپک این بار هم با یک برنامه‌ کاربردی هوشمند همراه خواهد بود تا دسترسی بیشتری به داده‌های انرژی و تجزیه و تحلیل مهم چشم‌انداز جهانی نفت اوپک و نسخه جامع تعاملی آن داشته باشد. جزئیات بیشتر هنگام رونمایی این رویداد ارائه می‌شود.

رسانه‌ها و تحلیلگرانی که پیش از کنفرانس مطبوعاتی برنامه‌ریزی شده به نسخه‌ای از چشم‌انداز جهانی نفت اوپک نیاز دارند می‌توانند درخواست خود برای دریافت نسخه رسمی ۴۸ ساعته را ارائه دهند که روز سه‌شنبه ۱۵ مهرماه و در ساعت ۱۴:۰۰ به وقت وین در دسترس خواهد بود. 

برای درخواست نسخه رسمی ، لطفاً از طریق آدرس ایمیل  webeditor@opec.org اقدام کنید.

جزئیات مربوط به جزئیات این کنفرانس ویدیویی با نزدیک شدن به زمان این رویداد قابل دسترس خواهد بود.

منبع: شانا

کلیدواژه: اوپک چشم انداز اوپک برآورد عرضه برآورد قیمت گزارش چشم انداز جهانی نفت چشم انداز جهانی نفت اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس

عضو هیات علمی بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان موفق شد با ارائه یک اختراع در مسابقات بین المللی اختراعات ارشمیدس روسیه مدال طلا این مسابقات را کسب کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو عبدالحسین همتی سراپرده عضو هیات علمی بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان موفق شد با ارائه اختراعی با عنوان «فوم پایدار شده توسط نانو ذرات برای ذخیره سازی دی اکسید کربن در مقیاس بزرگ در زیرزمین و ازدیاد برداشت نفت» در مسابقات بین المللی اختراعات ارشمیدس روسیه مدال طلا این مسابقات را کسب کند.

در روند پژوهشی و ارائه این اختراع وی با اساتید و پژوهشگرانی از دانشگاه کیل آلمان، دانشگاه اوفای روسیه و دانشگاه نفت پکن چین، همکاری داشته است.

عبدالحسین همتی سراپرده که دارای رتبه دانشیاری است در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از حوزه انتخابیه شهرستان‌های زرند و کوهبنان واقع در استان کرمان، موفق به کسب بیشترین آرا و راهیابی به مجلس دوازدهم شد.

لازم به توضیح است او در سال ۲۰۲۲ نیز موفق به کسب جایزه ویژه مسابقات دانشمندان جوان دنیا در زمینه مهندسی نفت کشور روسیه شده بود.

شایان ذکر است، ارشمیدس بزرگترین رویداد بین‌المللی علمی کشور روسیه در زمینه اختراعات و فناوری‌های نوظهور به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • نوای ۱۰۰۰ دف در پالنگان طنین‌انداز می شود
  • افت رشد تقاضای جهانی طلای سیاه
  • ایران پیشتاز افزایش تولید در اوپک
  • ایران، پیشتاز افزایش تولید در اوپک شد
  • ایران، پیشتاز افزایش تولید نفت در اوپک
  • ایران، پیشتاز افزایش تولید در اوپک
  • از دست رفتن المپیک برای قهرمان پرش سه‌گام