Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@22:22:33 GMT

جان باختن مهاجران در بازداشت آمریکا

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۶۷۷

جان باختن مهاجران در بازداشت آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

بنابر تحقیقات انجام شده از سوی یک کمیته کنگره آمریکا که روز پنجشنبه منتشر شد، در مراکز مهاجرت و اجرای گمرک ایالات متحده که توسط پیمانکاران انتفاعی اداره می‌شود، بازداشت‌شدگان اغلب تحت درمان‌های ضروری قرار نمی‌گیرند و یا در این زمینه تاخیر وجود دارد. همچنین بنابر این گزارش، اغلب این پایگاه‌ها کادر پزشکی کافی ندارند و در ارائه مراقبت‌های لازم برای بیماری‌های مزمن پزشکی موفق نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان»، تابستان گذشته بعد از گزارش‌ها درباره تخلفات بهداشتی و ایمنی، کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد درباره استفاده به سرعت در حال افزایش دولت ترامپ از پیمانکاران انتفاعی برای بازداشت مهاجران تحقیق خواهد کرد.  

عدم مراقبت کافی در این مراکز پیش از این هم یکی از موضوعات مورد بحث بوده است. سال گذشته بازرس کل وزارت امنیت میهن آمریکا در بازدیدهای سرزده خود از ۴ مرکز بازداشت مهاجران در سال ۲۰۱۸، با مواد غذایی منقضی شده و سرویس‌های بهداشتی فرسوده مواجه شد.

نتایج تحقیقات جدید، یک هفته بعد از آن منتشر شده که یک افشاگر که قبلاً در این مراکز در جورجیا کار می‌کرده، در شکایتی که به وزارت امنیت میهن ایالات متحده ارائه کرده میزان بالای عمل جراحی برداشتن رحم و سهل‌انگاری پزشکی را شرح داده است.

در این گزارش همچنین جزئیات جان باختن چند نفر از افراد در بازداشت شرح داده شده است. به طور مثال در سال ۲۰۱۸ «هوی چی تران» ۴۷ ساله بر اثر ایست قلبی بعد از ۸ روز ماندن در بازداشت جان باخت. او پیش از آن در سلول انفرادی در یکی از این مراکز در آریزونا بود. بنابر گزارش کمیته کنگره، نگهبان با غفلت از حال او مرگ وی را رقم زد و بعد گزارش‌ها درباره این غفلت دستکاری شد.

این در حالی است که بنابر گزارش کنگره آمریکا، بحران همه‌گیری کرونا وضعیت این مراکز را پیچیده‌تر کرده است. از ۲۳ سپتامبر، دست‌کم ۴ نفر از این بازداشت‌شدگان به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته‌اند و بیش از ۶ هزار نفر از افراد بازداشت شده و کارکنان این مراکز به این بیمار مبتلا شده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنگره آمریکا مهاجران کرونا ایالات متحده کنگره آمریکا مهاجرت آمریکا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم

دانشجویان، دانشگاه کلمبیا آمریکا در حمایت از مردم فلسطین در این دانشگاه تحصن کردند و همچنین اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند. ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن بازداشت شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • نظم جهانی در آستانه فروپاشی است
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم