Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی شهادت سرتیپ پاسدار علی (حمید) خدادی معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام شمخانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جانبازان اسناد زنده جهاد و مقاومت، نماد زندگی عزتمندانه و تداوم بخش فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس هستند که با صبر و صلابت خود آیه شریفه مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا را تفسیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی پس سال‌ها مجاهدت و خدمات ارزنده در نیروهای مسلح و همچنین تحمل جراحات ناشی از عوارض شیمیایی در ایام چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس سند دیگری است بر مظلومیت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنانی که ابتدایی‌ترین اصول انسانی را در جنگی تحمیلی و حتی بعد از آن زیر پا گذاشتند.

اینجانب شهادت این جانباز گرانقدر را به خانواده مکرم، بستگان، همرزمان و همکاران ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

علی شمخانی

کد خبر 5032469 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: علی شمخانی سپاه شورای عالی امنیت ملی دفاع مقدس اباعبدالله الحسین مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف صحن مجلس حجت الاسلام حسن روحانی هفته دفاع مقدس برجام سعید خطیب زاده هیئت دولت اسحاق جهانگیری محمدجواد ظریف حسن روحانی چهل سالگی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین در حاشیه این مراسم با گرامیداشت روز هوای پاک گفت: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و باید در راستای حراست و حفاظت از منابع طبیعی این سرمایه خدادادی تلاش کرد.
مراد باباخانی افزود: اهمیت و توجه به طبیعت و منابع خدادادی محیط زیست یک وظیفه است و باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی افزود: اگرچه اقلیم قصرشیرین گرم و خشک است، اما دارای خاک مرغوب و حاصلخیز و و منابع آبی خوبی است که می‌توان از آن برای کاشت هرچه بیشتر درختان بهره گرفت.

دیگر خبرها

  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی