Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@06:44:06 GMT

سمنان| تأمین آب پایدار نیاز اساسی منطقه است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۷۰۱

سمنان| تأمین آب پایدار نیاز اساسی منطقه است

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح‌های آب‌رسانی و تأمین آب پایدار برای سرخه در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس گلرو در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر سرخه و جمعی دیگر از اعضای این شورا که در فرمانداری سرخه برگزار شد به برخی اقدامات و پیگیری‌ها در مورد رفع مشکلات سرخه اشاره کرد و اظهار داشت: بنده به‌عنوان نماینده مردم، مجری انجام کارها و طرح‌ها نیستم؛ بلکه وظیفه من نظارت و پیگیری از ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای اجری طرح‌ها و پروژه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حل مشکلات و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در سرخه مستلزم ایجاد یک شورای مشورتی متشکل از افراد حقیقی و حقوقی و فعالان مؤثر این شهر است.

ایجاد «باغ ایرانی» و افزایش 45درصدی آبرسانی مکانیزه فضای سبز در منطقه 8فرمانده سپاه زنجان: ‌15 پروژه آبرسانی به روستا‌های استان در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود62 روستای استان لرستان تا پایان امسال آبرسانی می‌شودوزیر نیرو در همدان: مسیر خدمت به مردم و آبرسانی به مناطق محروم استمرار خواهد داشت

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های قابل‌توجه شهرستان سرخه گفت: بر اساس این ظرفیت‌ها می‌توان طرح‌ها و پروژه‌های بسیار خوبی برای توسعه این شهرستان انجام دارد.

گلرو به سرکشی‌های خود از روستاهای سرخه اشاره کرد و گفت: توسعه مناطق روستایی منجر به پیشرفت و‌ توسعه هر چه بیشتر سرخه در حوزه‌های مختلف می‌شود که این موضوع باید با جدیت موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به مزیت گردشگری سرخه گفت: از محور مواصلاتی این شهرستان سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در حال عبور و مرور هستند؛ بنابراین احداث بزرگ‌ترین مجتمع گردشگری استان سمنان در پلیس‌راه سرخه یکی از طرح‌ها و ایده‌های بسیار خوبی است که باید مدیران و مسئولان امر نسبت به عملیاتی شدن این طرح سرعت و دقت و توجه بیشتری داشته باشند و پیگیری در این زمینه از سوی ما نیز در دستور کار قرار دارد و با جدیت دنبال می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه با وجود حجم عبور و مرور مسافران و‌ گردشگران از پلیس‌راه سرخه در طول سالیان گذشته هیچ اقدامی برای توسعه و زیباسازی این محدوده نشده است که امیدواریم با اجرای طرح احداث این مجتمع گردشگری در این زمینه نیز به‌سرعت اقدام شود و امور به نحو مطلوبی سامان یابد.

گلرو به مشکل کم‌آبی این منطقه از استان نیز اشاره کرد و گفت: موضوع تأمین آب ماندگار و پایدار و اجرای طرح‌های آب‌رسانی نیز در دست اقدام است و اکنون در حال پیگیری برای تخصیص اعتبارات و‌ بودجه برای اجرای این طرح از سمت فیروزکوه هستیم و باید بگویم با اجرای این طرح و رفع چالش‌ها و موانع موجود، تا 30 سال آینده این شهر نیاز به تأمین آب نخواهد داشت.

وی به پیگیری‌های انجام‌شده با وزیر ارتباطات برای پوشش ارتباطی مناطق روستایی شهرستان سرخه نیز اشاره کرد و گفت: بودجه موردنیاز برای اجرای این طرح نیز به تصویب رسیده است.

ادارات شهرستانی در سرخه مستقر شود

علیرضا عربی رئیس شورای اسلامی شهر سرخه نیز در این جلسه به برخی درخواست‌ها و مطالبات مردم سرخه از نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ازجمله آنها را نهایی شدن شهرستان شدن سرخه، استقرار برخی ادارات نظیر اداره ره و شهرسازی، بنیاد مسکن، اداره راهداری و تبدیل نمایندگی‌ها به ادارات، افزایش محدوده زمین‌های مسکونی سرخه و پیگیری برای تسریع در احداث مجتمع گردشگری عنوان کرد.

وی گفت: تا کنون نیمی از اجرای طرح پست 63 کیلووات برق در شهرک صنعتی سرخه محقق شده است و این موضوع نیز باید موردتوجه مسئولان امر قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سرخه گفت: طرح‌هایی نظیر میدان بزرگ پلیس‌راه سرخه چندین سال است به حال خود رهاشده است و پروژه‌هایی نیز همچون پروژه بانک ملت نیمه‌کاره است.

عربی از دیگر مشکلات این شهرستان را تعطیلی کتابخانه سرخه به دلیل نبود ایمنی‌های لازم و فرسودگی این کتابخانه عنوان کرد و حل این موضوع را ازجمله مهم‌ترین مطالبات مردم برشمرد.

وی توسعه شهرک صنعتی سرخه را مستلزم جذب سرمایه‌گذار عنوان کرد و گفت: ما از نماینده مردم سرخه در مجلس می‌خواهیم حداقل به‌صورت ماهیانه در جلسات حضور یابند تا در حل‌وفصل مشکلات این شهرستان تسریع شود.

انتهای پیام/363/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مردم سرخه در مجلس اجرای طرح تأمین آب طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری هجدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ماست، جامعه‌ای که در معرض شدیدترین هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی اجتماعی از سوی دشمنانی است که اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: حاصل فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثارگری را در عملیات غرور آفرین وعده صادق مشاهده کردیم که درس‌های بزرگی برای ما و جبهه مقاومت داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نقش ولایت فقیه که مهم‌ترین رکن در سیره شهدا است در عملیات وعده صادق بسیار برجسته بود و قطعاً اثبات کننده‌ی برتری علمی و دست برتر نظام اسلامی نسبت به دشمنان بود.

مهاجر ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کردکوی، اظهار کرد: یادواره شهدای شهرستان کردکوی کار ارزشمند مردمی بود که در شأن شهدای گرانقدر و مردم شریف شهرستان رقم خورد.

وی یادآور شد: رویکرد دولت مردمی این است که مردم محور کارها باشند و دولت پشتیبان و حامی آن‌ها باشد.

کد خبر 6085966

دیگر خبرها

  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • ببینید | تابلو موزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است