Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان ایلام با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: حجم سرمایه گذاری که در طول سه سال اخیر در زیرساخت های استان انجام گرفته بسیار قابل توجه است و شرکت های بزرگی همچون هلدینگ خلیج فارس، بنیادهای علوی ، کوثر ، برکت و شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پروژه های بزرگی را در ایلام شروع کرده اند که تکمیل آنها نویدبخش تحولی بزرگ بویژه از منظر صنعتی در استان ایلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان آماده افتتاح و کلنگ زنی است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ هزار میلیارد تومان انجام گرفته و ۲۰ هزار میلیارد تومان نیز در ماه های آینده اجرایی خواهند شد.

استاندار ایلام با اشاره به تردد سالانه ۱۰ میلیون زائر و سه میلیون وسیله نقلیه و همچنین صدور روزانه ۷۰۰ کامیون کالای ایرانی از مرز مهران به عراق بر تکمیل زیرساخت های ارتباطی استان تاکید کرد.

سلیمانی دشتکی به پیامدهای وقوع سیل در استان پرداخت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای جبران خسارت های ناشی از سیل ۳۰۳ میلیارد تومان تسهیلات و ۷۵ میلیارد تومان نیز کمک بلاعوض به افراد آسیب دیده پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: حدود یک پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و امسال پنج هزار و ۲۶۴ کمک هزینه ازدواج با پنج میلیارد تومان هزینه به نوعروسان پرداخت شد.

وی همچنین از پرداخت ۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به آسیب دیدگان کرونا از سوی کمیته امداد خبر داد.

استاندار ایلام به پروژه های در دست اجرای استان اشاره کرد و گفت: تونل کبیرکوه یکی از مهم ترین پروژه هاست که ۱۰ سال از آغاز اجرای آن می گذرد و ۴.۵ کیلومتر از طول ۶ کیلومتری آن در دولت تدبیر و امید حفاری شده و امیدواریم هرچه سریع تر شاهد بازگشایی آن باشیم.

سلیمانی دشتکی تکمیل پروژه زندان مرکزی ایلام و همچنین روستاهای حاشیه سد سیمره را از خواسته های مردم استان ایلام برشمرد و خواستار رفع آنها شد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر ۲ روزه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مهران سازمان برنامه و بودجه دولت تدبیر و امید محمدباقر نوبخت عراق پروندهٔ خبری سفر معاون رییس جمهوری به استانهای کرمانشاه و ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مهران سازمان برنامه و بودجه دولت تدبیر و امید محمدباقر نوبخت عراق ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مهران سازمان برنامه و بودجه دولت تدبیر و امید محمدباقر نوبخت عراق اخبار کنکور رییس سازمان برنامه و بودجه معاون رییس جمهوری سلیمانی دشتکی میلیارد تومان استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیدمجتبی حسینی در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان، گفت: روزانه صد‌ها تن زباله در بخش‌های مختلف این استان تولید می‌شود که برای بازیافت و مدیریت این پسماند‌ها با ورود سرمایه‌گذار خارجی برنامه‌ریزی شده و قرار است از این مزیت برای تولید برق استان استفاده شود.

او با اشاره به اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی و موضوعاتی همچون دفع اصولی و استاندارد پسماند‌های صنعتی و غیرصنعتی، افزود: این موضوع با توجه به ارزش افزوده خوبی که به همراه دارد می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال‌زایی و کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی نیز نقش بسیار موثری ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه ضرورت دارد از حداکثر توان مرکز برای توسعه و شکوفایی استان بهره گرفته شود و مدیران نباید در این زمینه کوتاهی کنند، تأکید کرد: بهره گیری هر چه بیشتر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کمک کننده توسعه بهتر اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان خواهد بود.

حسینی از ایجاد سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خرد و کلان استان به دستور استاندار همدان خبر داد و تصریح کرد: در این سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان به مردم و متقاضیان معرفی می‌شود و به مشارکت مردم در این طرح‌ها نیز توجه ویژه‌ای انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • چرا بازگشت انسان به ماه سخت است؟
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • آمار قابل توجه رییس قوه قضاییه از مقابله با ساخت ویلاهای غیرمجاز
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • پارک آبی شیراز، بزرگترین پارک آبی کشور