Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش انتخاب، ارسال نامه عذرخواهی یک رهبر کره شمالی به خاطر درگیری بین نظامیان دو کشور اقدامی بی سابقه است.

روز گذشته وزارت دفاع کره جنوبی گفت که جسد یک مرد 47 در آب های ساحلی کره شمالی یافت شد و تحقیقات نشان داد که این فرد یک نظامی کره جنوبی بوده است.

براساس این گزارش نظامیان کره شمالی این مرد را به ضرب گلوله کشتند و سپس جسدش را آتش زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده است که علت این اقدام وحشت از ابتلای به ویروس کرونا بوده است. کره شمالی محدودیت های شدیدی را برای جلوگیری از شیوع این بیماری در آن کشور به اجرا گذاشته است.

گفته می شود که به همین دلیل به ماموران مرزی کره شمالی دستور داده شده است برای جلوگیری از عبور و مرور مرزی به افراد مظنون شلیک کنند.

مقامات کره جنوبی آتش زدن جنازه این فرد را "اقدامی وحشیانه" خواندند اما کره شمالی گفته است که جسد را آتش نزده بلکه فقط اشیاء همراه این مرد را سوزانده است.

پس از یک دوره وخامت روابط کره شمالی با کره جنوبی و آمریکا، از اول سال 2018 به ابتکار رهبر کره شمالی تماس هایی بین آنها برقرار شد که از جمله شامل ملاقات کیم جونگ-اون با دونالد ترامپ و مون جائه-این بوده است.

غالبا روابط بین رهبر کره شمالی با رهبران این دو کشور دوستانه توصیف شده و نتیجه آن کاهش تنش، توقف آزمایش های هسته ای و موشکی برد بلند کره شمالی و همچنین کاهش ابعاد مانوورهای نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی بوده است اما هنوز مشکلات بین آنها به طور کامل رفع نشده است.

منبع: الف

کلیدواژه: کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فری‌مالزیاتودی، در پی برخورد دو بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه ۱۰ سرنشین این بالگرد کشته شدند.

بنابر گزارش‌ها این حادثه در پایگاه هوایی لوموت در ایالت پراک در سواحل غربی مالزی رخ داده است.

هنوز درباره علت اصلی این حادثه گزارشی منتشر نشده، اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که یکی از بالگردها از عقب به دُم بالگرد دیگر برخورد می‌کند و پس از آن هر دو سقوط می‌کنند.

کد خبر 6085991

دیگر خبرها

  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • (ویدیو) ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی
  • فیلم| برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم