Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پیشوا گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود خسارات مادی فراوانی که برای کشور به همراه داشت، دستاوردهای عظیمی را نصیب کشور کرد که همدلی و همراهی مردم با یکدیگر به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا، یکی از برکات این دوران طلایی است.

وی تصریح کرد: این که مردم در زمان شیوع ویروس کرونا در قالب گروه‌های جهادی وارد میدان شده و با تهیه و توزیع انواع سبدهای غذایی، مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر اقلام مورد نیاز به یاری مدافعان سلامت شتافته و آلام هموطنان را کاستند، همه از برکت ایثار و مقاومت مردم در طول دوران هشت سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد:همه افراد موظفند تا کرونا را جدی گرفته و اصول بهداشتی را رعایت کنند، اگر به دلیل بی‌توجهی ما کسی به کرونا مبتلا شد، حق‌الناسی بزرگ بر گردن ما خواهد بود.

باقری با اشاره به این که دشمنان قسم خورده نظام هیچ‌گاه دست از توطئه علیه ایران اسلامی بر نمی‌دارند اظهار کرد: یکی از مهمترین علل پیروزی ایران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار ایثار و از خودگذشتگی مرد، رهبری و فرماندهی شگفت انگیز امام راحل بود، هدایت‌های ایشان چه در زمان شروع دفاع و چه در زمان خاتمه جنگ، پیروزی را نصیب لشکر اسلام کرد.

وی گفت: امروز پس از گذشت سال‌ها از انعقاد قرارداد ننگین ترکمانچای، از به یادآوری این برهه تاریخی ، شرمسار می‌شویم ولی دوران هشت سال دفاع مقدس مردم ایران همه سربلند و سرافرازی است.

امام جمعه پیشوا افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس، ظرفیت‌های بالقوه کشور در مقابله با دشمنان نظام و دست‌یابی به قدرت اقتصادی را آشکار ساخت و قطعا ایران امروز از کشوری که در سال ۱۳۵۹ درگیر جنگ شد بسیار قوی‌تر و با انگیزه‌تردر مقابله با آمریکا و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به لغو برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین در عراق به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: از مواکب و خیرینی که سال گذشته، نسبت به اطعام زوار امام حسین(ع)  اقدام می‌کردند درخواست می‌شود که کمک‌های انسان‌دوستانه خود را در حوزه تهیه مواد غذایی، لوازم‌التحریر و تأمین هزینه درمان بیماران هزینه کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ورامین پیشوا هفته دفاع مقدس پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ورامین پیشوا هفته دفاع مقدس ویروس کرونا ورامین پیشوا هفته دفاع مقدس اخبار کنکور دوران هشت سال دفاع مقدس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار رونده در یادواره شهدای جبهه مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس، اظهار کرد: بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های سردار زاهدی در عملیات و کارهای نظامی این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه  گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
وی افزود: این سردار شهید با رفتار و اخلاق ویژه خود توانسته بود در قلب فرماندهان و حتی در دوره فرماندهی قدس در لبنان توجه سید حسن نصرالله را به خود جلب کند.
این یادگار دفاع مقدس بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های این سردار در عملیات و کارهای نظامی، این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
سردار رونده گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس در جایگاه‌های مختلفی قرار گرفت و خدمات بسیار را از خود به یادگار گذاشت؛ اما نگرانی داشت که توفیق شهادت نداشته باشد.
وی با بیان اینکه دشمن در چندین بار به دنبال شهادت این سردار بود و با تجهیزات الکترونیکی که در دسترس داشت اقدام کرد که نتوانستند او را به شهادت برسانند؛ اما هنگامی که خدا اراده کند شهادت نصیب خواهد شد.
سخنران یادواره شهدای جبهه مقاومت در بخش دیگر سخنرانی خود به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات آبروی مقاومت بود که با همت و تلاش و پشتکار و برنامه‌ریزی‌های خود فلسطینی ها رقم خورد و کسی باور نمی‌کرد که این ضربه جبران‌ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.
این مشاور نظامی ادامه داد: هدف ایران از عملیات وعده صادق جنگ تمام‌عیار نبود بلکه خواست تا به‌طرف مقابل خود را نشان بدهد که قدرت توازن را دارد و اگر بخواهد بزند، زده خواهد شد و این عملیات خیلی از خودی‌ها در منطقه و بین‌الملل به قدرت موشکی ایران اذعان داشتند؛ ولی آن را در کمیت محدود کرده و در تنبیه فکر شلیک این قدر موشک از خاک ایران را نداشتند.
سردار رونده به دستاوردهای جمهوری اسلامی و توانایی مناسب جمهوری اسلامی و مقاومت در این عملیات اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد این عملیات دنیا با گوشه‌ای از توانایی انقلاب اسلامی آشنا شد و ما از مرز بازدارندگی گذشته و به مرحله توازن رسیده‌ایم، و این قاعده عقلانیت در دهه‌ها میان ایران و آمریکا جواب داده و عامل درگیری مستقیم نبوده است.
وی اظهار کرد: بسیجیان پیشانی مقاومت هستند و از کمک‌های ارتش جمهوری اسلامی در طول این عملیات استفاده شده است و توانمندی‌های این عزیزان همیشه باعث پویایی و سرزندگی نیروهای مسلح بوده و هست.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم