Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نشریه گزارش چشم‌انداز جهانی نفت سال 2020 میلادی اوپک 17 مهرماه و از طریق ویدیوکنفرانس رونمایی می‌شود.
به گزارش شانا به نقل از دبیرخانه اوپک، رویداد رونمایی از گزارش چشم‌انداز جهانی نفت اوپک (WOO) روز پنجشنبه 17 مهرماه در ساعت 14 به وقت اتریش، از طریق ویدیوکنفرانس در وین، اتریش رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک در این کنفرانس ویدیویی یافته‌های اصلی چشم‌انداز جهانی نفت اوپک در سال 2020 را ارائه می‌دهد، وی همچنین ویدیوی پیام‌های کلیدی چاپ چهاردهم این نشریه را همزمان با شصتمین سالروز تاسیس اوپک، معرفی می‌کند.
در ادامه یک میزگرد و نشست پرسش و پاسخ با حضور و مدیریت تحلیلگران بخش تحقیقات اوپک برگزار می‌شود.
نخستین گزارش چشم انداز جهانی نفت در سال ٢٠٠٧ منتشر شد؛ این گزارش به بازبینی و تجزیه و تحلیل سناریوهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توسعه بخش های بالا دستی و پایین دستی صنعت نفت می پردازد.
این نشریه برآوردهایی درباره صنایع بالادست و پایین‌دست، عرضه و تقاضا، سرمایه‌گذاری‌ها، تأثیر بالقوه سیاست‌ها، محیط زیست و توسعه پایدار ارائه می‌دهد.
چشم‌انداز جهانی نفت دبیرخانه اوپک همچنین تجزیه و تحلیل تخصصی بسیاری از چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت نفت جهانی را ارائه می‌دهد. نسخه امسال این نشریه افق گسترده‌ای از برآوردها را تا سال 2045 به تصویر می‌کشد.
نشریه امسال گزارش چشم‌انداز جهانی نفت دبیرخانه اوپک این بار هم با یک برنامه‌ کاربردی هوشمند همراه خواهد بود تا دسترسی بیشتری به داده‌های انرژی و تجزیه و تحلیل مهم چشم‌انداز جهانی نفت اوپک و نسخه جامع تعاملی آن داشته باشد. جزئیات بیشتر هنگام رونمایی این رویداد ارائه می‌شود.
رسانه‌ها و تحلیلگرانی که پیش از کنفرانس مطبوعاتی برنامه‌ریزی شده به نسخه‌ای از چشم‌انداز جهانی نفت اوپک نیاز دارند می‌توانند درخواست خود برای دریافت نسخه رسمی 48 ساعته را ارائه دهند که روز سه‌شنبه 15 مهرماه و در ساعت 14:00 به وقت وین در دسترس خواهد بود.
برای درخواست نسخه رسمی ، لطفاً از طریق آدرس ایمیل webeditor@opec.org اقدام کنید.
جزئیات مربوط به جزئیات این کنفرانس ویدیویی با نزدیک شدن به زمان این رویداد قابل دسترس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گزارش چشم انداز جهانی نفت چشم انداز جهانی نفت اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!