Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@08:25:43 GMT

هدف دشمن از جنگ تحمیلی تجزیه کردن ایران بود

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۴۹۲۲

هدف دشمن از جنگ تحمیلی تجزیه کردن ایران بود

حسینی با اشاره به اینکه هدف دشمن از جنگ تحمیلی تجزیه کردن ایران بود، گفت: ملت ایران با پشتوانه و رهبری های امام خمینی (ره) جانانه با دست خالی جلو دشمنان ایستاد و آنها را از اهدافشان مایوس کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید نورالله حسینی» امروز (جمعه ۴ مهر) در بین الصلاتین آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه امروز شهر جهرم با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: 40 سال پیش در چنین روزهایی حزب بعث عراق با امکانات و تجهیزات وسیع، نبرد علیه ایران را آغاز کرد و بخشی از خاک کشور را به تصرف خود در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» افزود: دشمن در حالی که به بهانه «قرارداد 1975» به خاک ایران حمله کرد اما هدف او جز در هم کوبیدن انقلاب و نظام اسلامی چیز دیگری نبود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن قصد داشت تا با تجزیه کردن ایران اسلامی جلو صدور انقلاب را بگیرد، بیان کرد: ملت ایران با پشتوانه و رهبری های امام خمینی (ره) جانانه با دست خالی جلو دشمنان ایستاد و آنها را از اهدافشان مایوس کرد.

 

به گفته حسینی با مایوس شدن دشمنان، پرده ها کنار رفت و معلوم شد در پشت پرده این جنگ تحمیلی کشورهای آمریکا و شوروی نقش داشتند چرا که جمهوری اسلامی منافع آنها را به خطر انداخته بود.

 

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس هشت سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران بود، تصریح کرد: ما در ابتدای جنگ سلاح های بسیار ساده در اختیار نداشتیم اما امروز پیچیده ترین تجهیزات را در اختیار داریم و موشک های ما نقطه زن شده اند.

 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» با اشاره به اینکه امنیت امروز ما به برکت دفاع مقدس بوده است، تصریح کرد: ما آنچنان مقاومت و استقامت کردیم که امروز هیچ کسی جرئت ندارد کوچکترین تعرضی به نظام اسلامی کند.

 

حسینی در پایان با اشاره به اینکه عزت، استقلال، بزرگی و عظمت ملت ایران به برکت ایثار و از خودگذشتگی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران است، گفت: دشمن همچنان دست از توطئه‌ خود برنداشته و همچنان با ترفندهای مختلف به ویژه فعال کردن ۲۶۵شبکه فارسی زبان علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۸ سال جنگ تحمیلی دوران جنگ تحمیلی در جنگ تحمیلی هشت سال جنگ تحمیلی شهدای جنگ تحمیلی جنگ تحمیلی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان به میزبانی دفتر خود و مناسبت ۲۹ فروردین روز ملی ارتش ضمن بیان اینکه ارتش مایه سربلندی، عزت و افتخار ایران است، ابراز داشت: این موضوع با شهادت و جانفشانی نیروهای مسلح و ارتش در امنیت امروز جامعه کاملاً مشهود است.

وی ضمن بیان اینکه دشمن و معاندان نظام و انقلاب در صدد ایجاد شکاف بین ارتش و مردم بودند، افزود: با رهنمودهای امام راحل و حضور همیشگی مردم در عرصه تا کنون نتوانستند در کمرنگ کردن نقش ارتش در نظام جمهوری اسلامی موفق عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه ارتش خط مقدم خودکفایی و پیشرفت نظامی است، ابراز داشت: با تکیه بر همین دانش و توان بومی اثبات کردیم که کوچک‌ترین تجاوز با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد بود.

مطیعی ضمن بیان اینکه مقاومت نیروهای مسلح برابر دشمن بی نظیر است، تصریح کرد: امروز به یمن پیشرفت در بدنه ارتش آمادگی برای مقابله با دشمن روز به روز در حال افزایش است.

وی ضمن بیان اینکه آرامش، آسایش و امنیت جامعه امروز را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: شهید قرنی، شهید صیاد شیرازی و شهید حسین لشگری تنها نمونه‌هایی از شهدایی هستند که با جان فشانی خودشان امنیت را به مردم هدیه دادند.

کد خبر 6081106

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است
  • «وعده صادق» گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را درهم ریخت