Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه توان موشکی و دفاعی کشور باید همیشه‌ به‌روز باشد، گفت: مسئولان نظام همانند دوران دفاع مقدس با یکدیگر متحد باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه‌ این هفته ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: هیچ‌گاه رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه دفاع مقدس از افتخارات ملت انقلابی است، گفت: حقیقتا دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است و باید برای جامعه و جوانان امروزی تشریح شود.

امام جمعه شهرستان سلطانیه با بیان اینکه ملت ایران در جنگ تحمیلی مقابل دو ابر قدرت شرق و غرب ایستاد، خاطرنشان کرد: این ابر قدرت‌ها در تلاش بودند به واسطه کشور عراق، انتقام خود از انقلاب اسلامی که بلوک غرب و شرق را شکست داده بود، بگیرند.

وی توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی را عالی توصیف کرد و گفت: اگر امروزه دشمنان جرأت نمی‌کنند به ایران عزیزمان حمله کنند، بخاطر این است که از توان دفاعی ایران اسلامی آگاه هستند.‌ البته باید همچنان کارشناسان و متخصصان نظامی توان دفاعی کشور را به روز کنند.

امام جمعه ساری: برخی مسئولان ‌دچار اشرافیت و دوری از مردم شده اند / آنان را به مروت و جوانمردی دعوت می‌کنیمامام جمعه پاکدشت: چرا برخی مسئولان برای کاهش مشکلات معیشتی ملت کاری انجام نمی‌دهندانتقاد امام جمعه اردبیل به واگذاری کشت و صنعت مغان به قیمت غیرواقعیامام جمعه اردبیل: چشم امید نسل جوان به کارآمدی قوای سه‌گانه است

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب به وحدت و انجسام بیشتر مسئولان تاکید فراوان کرد و گفت: اگر مثل دوران دفاع مقدس ملت و مسئولان متحد باشند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با بیان اینکه آمریکا 40 سال است که مکانیسم ماشه را فعال کرده است، گفت: دشمنان قسم خورده  40 سال است که با تحریم بر ملت ایران فشار آورده‌اند.

امام جمعه شهرستان سلطانیه در ادامه به روز جهانی سالمندان اشاره کرد و گفت: دین اسلام بسیار به ارزش افراد سالمند و کهنسال جامعه اشاره کرده است و قطعا احترام به سالمند مسلمان احترام به خداست.

دشمن به فکر تحریف دفاع مقدس

حجت‌الاسلام سید علی موسوی، امام جمعه قیدار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین و بهترین افتخارات ملت ایران در دفاع از اسلام و قرآن و از مرزهای میهن اسلامی است.

وی گریزی به منویات مقام معظم رهبری در روز دوشنبه در دیدار با رزمندگان زد و افزود: به یقین می‌توان گفت فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته دفاع مقدس بر محور مقابله با جریان تحریف و شبهه افکنی در رابطه با دفاع مقدس بود.امروز جنگ، جنگ روایت‌ها و جنگ ادارکی و شناختی و شاه کلید این جنگ تحریف است و دشمن امروز در تلاش است که دفاع مقدس ما را در عرصه های مختلف به چالش بکشد‌‌.

امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری به برگزاری یادواره‌های شهدا تاکید فراوان کردند، گفت: یادواره بحث مهمی است، کار بزرگی است و این یادواره‌ها سبب می‌شود که فاصله‌ی نسلی به وجود نیاید و نسلهای جوان با دفاع مقدس آشنا شوند.

وی به هفته تکریم سالمندان و روز جهانی سالمندان اشاره کرد و گفت: حضرت محمد(ص) فرمودند: پیرمرد در میان خانواده‌اش همچون پیامبر در میان امت است و این فرمایش حاکی از نقش محوری سالمندان می باشد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی این وزارت خانه بازدید کردند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، روز یکشنبه (۲ مرداد ماه) اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی این وزارت خانه بازدید کردند و در جریان جدیدترین دستاورد‌های فناورانه و دفاعی این وزارت خانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند.

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید ضمن تشکر از مجاهدت‌های خاموش متخصصین و تلاشگران وزارت دفاع و خداقوت به نیرو‌های مسلح به جهت پاسخ دندان شکن به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق گفت: در بازدیدی که امروز توسط اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع صورت گرفت پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی بارز و نمایان بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: طی جلسه‌ای که با مسئولان وزارت دفاع در حوزه اینده و نیاز‌های صنعت دفاعی برگزار شد، تصمیماتی اتخاذ شد که برای تقویت نیرو‌های مسلح و حمایت مجلس از صنعت دفاعی اجرایی خواهد شد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی بر لزوم حمایت از برنامه فضایی و موشکی وزارت دفاع و ارزش افزوده قابل توجه این فناوری‌ها هم در بعد علمی و فناورانه و هم در بعد بازدارندگی و اقتدار دفاعی تاکید نمودند.

سردار طلایی نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع در جریان این بازدید با اشاره به تعامل بسیار نزدیک و حمایت‌های بسیار موثر نمایندگان مجلس به خصوص اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع گفت: این حمایت‌ها در جدیدترین مصوبه مجلس که قانون تشکیل سازمان پژوهش، علوم و نوآوری‌های دفاعی است مشخص است که یک ظرفیت جدید برای توسعه علوم دفاعی و پشتیبانی‌های دانش پایه و مرز شکنی دانش در حوزه فناوری‌های دفاعی را بیش از گذشته برای کشور فراهم می‌کند.

سازمان سپند از سال ۱۳۸۹ به پیشنهاد شهید فخری زاده تشکیل شده و در حال حاضر هم فعالیت دارد، اما زیرساخت قانونی برای فعالیت آن امر لازمی است که به تازگی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند