Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و یکمین نشست شورای راهبردی کمیته ملی المپیک در محل این کمیته برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مقدم دبیر شورای راهبردی کمیسیونها دربار هاین جلسه اظهار داشت: در این جلسه که با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، طاهره  طاهریان نایب رئیس کمیته و  مسئول هماهنگی و نظارت بر کمیسیونها به همراه دیگر اعضاء و رؤسای کمیسیونهای شورای راهبردی کمیته ملی المپیک برگزار شد ، دکتر صالحی امیری ضمن خوشامدگویی به اعضا و تسلیت ایام اربعین حسینی از خانم طاهریان در خصوص هماهنگی و نظارت بر فعالیتهای کمیسیونها تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

بر اساس این گزارش، تاکید بر شروع فعالیتهای کمیسیونها در دوره جدید،  تأکید رییس کمیته ملی المپیک بر تعامل بین کمیسیون پزشکی و فدراسیون پزشکی، تشکیل جلسات کمیسیونها به صورت ترجیحا حضوری و ارائه گزارش عملکرد، تاکید بر به کارگیری اصول سه گانه سیاست گذاری، تهیه برنامه و اجرای آن مانند چاپ اثر، همایش ها و نشست ها و برگزاری ورک شاپ workshop)) توسط کمیسیون ها، تنظیم برنامه کمیسیونها در نیم سال دوم و ۱۸ ماه (برنامه ۲ ساله تا پایان ۱۴۰۰)،  اقدامات اجرایی برای طرح در شورای راهبردی و تصویب بودجه در هیات اجرایی بدون محدودیت مالی، استفاده از اساتید برتر مربوط به حوزه فعالیت هر کمیسیون و استفاده از پایان نامه های قوی در طرح ریزی و برنامه ریزی ، تهیه بروشور از عملکرد هر کمیسیون و چاپ آن و ارسال به دبیرخانه شورای راهبردی و  کمیته بین المللی المپیک و ارتباط و تعامل منسجم روابط عمومی با کمیسیون زیر نظر طاهریان از مهمترین مصوبات و موارد مطرح شده در بیست و یکمین جلسه شورای راهبردی کمیته ملی المپیک بود.    مقدم افزود: در این جلسه همچنین مصوب شد تا جلسه  بیست و دوم  شورای راهبردی کمیته ملی المپیک  با حضور وزیر محترم ورزش و برخی معاونین این وزارت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود. در ادامه این جلسه نیز ابلاغ اعضای محترم شورای راهبردی سجادی، گائینی، سعیدی، قراخانلو، رهنمای رودپشتی و اصغر رحیمی اعلام  شد.   دبیر شورای راهبردی کمیسیونها در پایان گفت: همچنین احکام رؤسای دوره جدید کمیسیونها از جمله  کمیسیون آموزش باقرزاده، کمیسیون زنان و ورزش فرهادی زاد، ترکان کمیسیون پزشکی ورزشی، منوچهری رئیس کمیسیون ورزش و محیط زیست، شایسته رئیس کمیسیون توریسم ورزشی، علیپور رئیس کمیسیون ورزش همگانی، غلامحسین شعبانی رئیس کمیسیون رسانه و حجت الاسلام والمسلمین نقویان رئیس کمیسیون فرهنگی ابلاغ شد. انتهای پیام/      

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای راهبردی کمیته ملی المپیک رئیس کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود

 نرجس نیازمند،عضو شورای شهر قم در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ۱۳ بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضا‌های بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

منبع:تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها