Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-18@23:15:15 GMT

بارش پراکنده در برخی استان‌های کشور

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۳۷۶

بارش پراکنده در برخی استان‌های کشور

ایران اکونومیست-مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه برای سه روز آینده بارش پراکنده در برخی استان‌های کشور پیش‌بینی می‌شود از وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گرد و خاک خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: طی دو روز آینده برای استان‌های مازندران و شرق گیلان افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود همچنین یکشنبه (۶ مهر) در مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارش باران رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دوشنبه (۷ مهر) ضمن تقویت بارش در مازندران، گستره بارش به استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان نیز کشیده خواهد شد.

به گفته ضیاییان برای سه‌شنبه (۸ مهر) در غالب مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۶ و ۷ مهر) در شمال غرب و غرب کشور وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۵ مهر ماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۶ مهر ماه) کمی ابری، گاهی نیمه ابری همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ امروز شرایط جوی استان پایدار و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و گاهی به خصوص از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط پایدار جوی فردا نیز ادامه خواهد داشت، یادآور شد: دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوریکه روزهای آخر هفته جاری هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۲ و ۲۰ درجه، ابهر چهار و ۲۰ درجه،‌ خرمدره پنج و ۲۰ درجه، آب‌بر ۱۲ و ۲۵ درجه، قیدار چهار و ۱۸ درجه، سلطانیه یک و ۱۹ درجه و ماهنشان ۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • پیش‌بینی بارش‌ها تا شش هفته آینده در کشور
  • شروع بارندگی در استان یزد