Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-فرمانده نیروی هوایی ارتش در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با خانواده شهیدان مدافع حرم، معز غلامی، ذاکر حسینی و آزاده خلبان عبیری دیدار و گفتگو کرد.  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده ف به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در منزل خانواده شهیدان مدافع حرم حسین مغز غلامی، مهدی ذاکر حسینی و امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم عبیری از آزادگان جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    بیشتر بخوانید:  فرمانده کل ارتش: پدافند هوایی در زمینه راداری، موشکی و سامانه‌های ارتباطی دستاورد خوبی داشته است     بنابراین گزارش، شهیدان مدافع حرم مهدی ذاکر حسینی و حسین معز غلامی از فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش هستند که به صورت داوطلب به سوریه اعزام شدند که شهید ذاکر حسینی در سال ۱۳۹۵ و در منطقه حلب سوریه و شهید معز غلامی در سال ۱۳۹۵ در حماء سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
آزاده خلبان امیر سرتیپ دوم خلبان ابوالقاسم عبیری از خلبانان هواپیمای اف ۴ بود که در سال ۱۳۶۴ در حین بازگشت توسط پدافند دشمن بعثی مورد هدف قرار گرفت و پس از ۵ سال اسارت در سال ۱۳۶۹ به میهن اسلامی باز گشت.
گفتنی است، در پایان این دیدار‌ها هدایایی به رسم یادبود به خانواده این عزیزان اهداء شد.   انتهای پیام/  برچسب ها: فرمانده نهاجا نصیرزاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده نهاجا نصیرزاده ذاکر حسینی مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی