Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به پرسشی مبنی بر تخطی برخی مدارس غیردولتی از مفاد در نظر گرفته در ارائه خدمات به دانش آموزان بیان کرد: آنچه در قرار داد میان خانواده و مدرسه منعقد می‌شود باید اجرایی شود و در غیر این صورت مدرسه تخلف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در شرایط فعلی چه نظارتی بر مدارس از حیث آموزش و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود، اظهار کرد: سلامت دانش آموزان در سال تحصیلی جدید را به شدت مورد توجه قرار دادیم و در تهران سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی بر این فرایند نظارت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: تیم‌های نظارتی عملکرد‌ها را واقع بینانه مورد بررسی قرار می‌دهند و نظارت‌ها ادامه دار خواهد بود.

فولادوند در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مدارس متخلف هم در این نظارت‌ها شناسایی شده اند و چه برنامه‌ای برای آن ها دارید، گفت: در در مواردی تخلف داشتیم، اما صرفا ۲ مدیر مدرسه را در این ایام عزل کردیم. البته به دلیل توجه نکردن به اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی نبوده است.

او تاکید کرد: این مدیران قوانین کلی را برای بازگشایی مدارس مورد توجه قرار نداده بودند و پرونده آن‌ها به دلیل رعایت نکردن قوانین ایجاد شده است.

بیشتربخوانید

عدالت؛ گمشده نظام آموزشی/ ۹۵ درصد برترین‌های کنکور از مدارس خاص‌ هستند

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس غیردولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟

به گزارش «تابناک» به نقل از ۹ صبح، دانش آموزان تا پایان ۲۸ فروردین باید به مدرسه می‌رفتند.اما بیشتر دانش آموزان از تاریخ ۲۶ اسفندماه به مدارس نرفتند و مدارس به صورت نیمه تعطیل بود.

بعد از تعطیلات نوروز دانش آموزان از تاریخ ۱۴ فروردین باید به مدرسه بروند و مدارس دایر است.

سیزده به در که همان روز طبیعت است مصادف است با روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ و ۲۱ رمضان ۱۴۴۵ و تعطیل رسمی است. با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان و اولیا در سفر هستند و در این فکر هستند که مدارس تعطیل می‌شود احتمال می‌رود که این روز تعطیل باشد، اما طبق هر سال مدارس از روز ۱۴ فروردین به صورت حضوری باز است.

آیا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تا این لحظه دولت هیچ تصمیمی برای تعطیل رسمی اعلام کردن این روز نگرفته است؛ و مدارس و ادارات در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ فعال هستند.

دیگر خبرها

  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار