Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:56:29 GMT

دانلود فیلم کلاس ویژه اولیا و معلمان مورخ چهارم مهر

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۵۵۴

دانلود فیلم کلاس ویژه اولیا و معلمان مورخ چهارم مهر

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به همت مسئولان آموزش و پرورش و شبکه آموزش، تدریس مجازی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، آغاز شد.

این کار با هدف جبران آسیب وارد شده به وضعیت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان انجام می‌شود.

فیلم آموزش دروس مختلف، هر روز در قسمت «پیشخوان» گروه فیلم و صوت منتشر می‌شود و شما می‌توانید در تمام روزهای هفته با مراجعه به این بخش، از فیلم‌های مدرسه تلویزیونی بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، فیلم آموزش کلاس ویژه اولیا و معلمان (مشکلات یادگیری دانش آموزان) را که در تاریخ چهارم مهر از شبکه آموزش پخش شده است، مشاهده می‌کنید.

 

بیشتر بخوانید

دانلود فیلم کلاس بازی و ریاضی پایه ششم ابتدایی مورخ دوم مهر     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی مهارت های معلمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی