Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:26:17 GMT

پیگیرینی و فرصت برای انتقام گیری جدید از رئال

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۵۷۴

پیگیرینی و فرصت برای انتقام گیری جدید از رئال

مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی رئال بتیس فردا ماموریت دارد تا سومین برد متوالی تیمش را در لالیگا کسب کند. حریف بتیس مدافع عنوان قهرمانی است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، مانوئل پیگرینی در ویارئال بود که توانست خود را به عنوان یک مربی بزرگ و صاحب سبک در فوتبال اروپا مطرح کند و سال 2006 این تیم کوچک را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سال 2009 سرمربی رئال مادرید شد و این تیم با هزینه ای 310 میلیون یورویی در نهایت با 96 امتیاز که برای رئال یک رکورد بود، پشت سر بارسا عنوان دوم لالیگا را کسب کرد. رئال در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز خیلی زود حذف شد تا پیگرینی جای خود را به ژوزه مورینیو بدهد.

 

 

 

 

پیگرینی در ادامه، هدایت تیم هایی چون مالاگا و سیتی را پذیرفت و سال 2016 با سیتیزن ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در دو بازی رفت و برگشت مغلوب رئال مادرید شد تا یک خاطره تلخ دیگر از کهکشانی ها برای او به یادگار بماند.

پیگرینی در مجموع 19 بار مقابل رئال تیم هایش را به به میدان فرستاده و تنها سه برد کسب کرده است. دو برد با ویارئال و یک برد با مالاگا. به عبارتی پس از اخراج از رئال، او تنها یک بار توانسته برابر این تیم موفق به پیروزی شود.

پیگرینی با بتیس دو برد متوالی در لالیگا کسب کرده و فردا در زمین خود میزبان رئال مادرید است. فرصت جدید برای انتقام گیری مهندس شیلیایی؛ موفق خواهد شد؟

 

وستهام رئال بتیس مانوئل پیگرینی (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وستهام رئال بتیس مانوئل پیگرینی سرمربی رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ هفته بعد در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. بازی کلاسیک فوتبال اروپا در نیمه نهایی که در تاریخ رقابت ها زیاد تکرار شده است.

رئال مادرید به خاطر سابقه و افتخاراتش در لیگ قهرمانان روی کاغذ شانس بیشتری از بایرن دارد و حتی شانس اول قهرمانی است. الخاندرو گریمالدو، ستاره اسپانیایی لورکوزن، نیز معتقد است رئال مادرید به فینال خواهد رفت.

وقتی از گریمالدو در این مورد سوال شد، او پاسخ داد: «رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بایرن دارد. در مجموع رئال همیشه در لیگ قهرمانان برابر هر تیمی شانس اول برد است. رئال در هر وضعیتی که باشد، در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و کاملا غیر قابل پیشبینی بازی می کند. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده اند اما معتقدم رئال را در فینال خواهیم دید.»

دیگر خبرها

  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید