Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-24@10:16:25 GMT

پیام کنایه‌آمیز مسی برای خداحافظی با سوارس

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۶۲۴

پیام کنایه‌آمیز مسی برای خداحافظی با سوارس



ستاره آرژانتینی در پیام خداحافظی با مهاجم اروگوئه‌ای از مدیریت بارسلونا انتقاد و اعلام کرد نباید به این شکل با سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه رفتار می‌شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، یک روز پس از مراسم خداحافظی لوییس سوارس از بارسلونا، لیونل مسی از طریق صفحه شخصی اش در اینستاگرام به شکل خاصی با دوست و هم تیمی سابقش خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره آرژانتینی برای مهاجم اروگوئه ای آینده ای خوب را آرزو کرد و عملکرد این بازیکن را در این شش سال که منجر شد سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه شود برجسته کرد و در پایان به مدیریت تیم کاتالانی کنایه زد.

او نوشت: این موضوع را در ذهن داشتم اما وقتی امروز وارد رختکن شدم با اصل واقعیت روبرو شدم. چقدر سخت است که دیگر نمی توانیم روزهایمان را با هم بگذرانیم چه در زمین و چه بیرون از آن. دلمان خیلی برای هم تنگ خواهد شد. سال های زیادی در کنار هم بودیم، ماته (نوعی نوشیدنی که از برگ های درخت ماته درست می شود) نوشیدیم، ناهار خوردیم، شام خوردیم و ... خیلی کارهای دیگر که هر روز در کنار هم بودیم انجام دادیم و نمی توان آن ها را فراموش کرد. دیدن تو با پیراهن تیم دیگری عجیب خواهد بود. شایسته این بودی که مانند عملکردت در باشگاه با تو خداحافظی کنند. تو یکی از مهم ترین های تاریخ باشگاه هستی که علاوه بر عناوین مهم تیمی، عناوین فردی ارزشمند هم کسب کردی. نباید تو را به این شکل بیرون می کردند اما در حقیقت شرایط کنونی دیگر من را شگفت زده نخواهد کرد.

مسی در پایان نوشت: در چالش جدیدت بهترین ها را برایت آرزو می کنم. خیلی دوستت دارم و خیلی می خواهمت. تا بعد، دوستم.

سوارس در فصل جدید با پیراهن اتلتیکومادرید به میدان می رود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، از زمان تأسیس باشگاه در سال ۱۸۸۶ نشان توپ معروف که لقب باشگاه را هم توضیح می‌دهد، به نماد باشگاه لندنی تبدیل شد.

در فصل‌های اخیر باشگاه در برخی از پیراهن‌هایش از نماد توپ استفاده کرده است. برای مثال در لباس سوم سبزرنگ این فصل و یا پیراهن مشکی فصل ۲۳-۲۰۲۲.

حالا طبق خبر اتلتیک، نماد توپ قرار است از فصل آینده بر روی تمام پیراهن‌های آرسنال نقش ببندد. این بدان معناست که لوگوی اصلی که نام «آرسنال» در آن حک شده، دیگر استفاده نخواهد شد.
دلیل این حرکت نه‌تنها محبوبیت نماد توپ، بلکه تمایل مدیران به بازتاب تاریخ، فرهنگ و سنت غنی باشگاه است.

حرکت آرسنال در فوتبال انگلیس اتفاق جدیدی نیست. لیورپول پیش از این چنین تصمیمی را گرفته و منچستر یونایتد هم در اوت ۲۰۲۳ لباسی خارج از خانه تولید کرد که نشان «شیطان سرخ» بر روی آن نقش بسته بود.

با این حال این اولین بار از فصل ۷۸-۱۹۷۷ است که بر روی لباس خانگی آرسنال، نشان توپ به‌جای لوگوی اصلی نقش خواهد بست.

دیگر خبرها

  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود