Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@07:43:16 GMT

نیکی کریمی داور جشنواره آنتالیا شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۶۸۵

نیکی کریمی داور جشنواره آنتالیا شد

ایران اکونومیست-نیکی کریمی فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا را داوری می‌کند.

«نیکی کریمی» به همراه امین الپر فیلم‌ساز اهل ترکیه، سندرا کگت کارگردان برزیلی، فردریک بویر مدیر هنری جشنواره ترایبکا نیویورک و ادا سولومون، تهیه کننده رومانیایی، فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا را داوری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌‎دوازده فیلم سینمایی در بخش مسابقه پنجاه و هفتمین دوره این جشنواره حضور دارند که از دوازدهم تا نوزدهم مهر ماه (سه تا ده اکتبر) برگزار خواهد شد.

‌‎نیکی کریمی پیش از این نیز با فیلم‌های «یک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پایان» در بخش مسابقه این جشنواره حضور داشته است.

کریمی همچنین عضو هیات داوران جشنواره‌های فیلم کن، برلین، تسالونیکی، کارلو وی‌واری، لوکارنو و بسیاری از جشنواره‌های معتبر دنیا بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نیکی کریمی بخش مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد

به گزارش قدس آانلاین، بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج در بخش مردان روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین‌ماه با حضور ۹ تیم از ۶ استان و هم‌چنین باحضور چهار استاد بزرگ، سه استاد بین‌المللی، چهار استاد فیده و دو کاندیدا استاد فیده در شاکله اعضاء تیم‌ها در محل سالن فدراسیون شطرنج با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی و مسئول پخش زنده امیر افتخاری داور ملی و با مجموع جوایز ۲۵۰ میلیون تومانی برگزار شد.

تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز ۱۳ امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با ۱۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • کسب نشان جهانی فیده داور شطرنج شهرضایی