Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت‌،بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از شایع‌ترین روش‌های انتقال بیماری کووید-۱۹ و آنفلوآنزا از طریق انتشار قطرات آلوده و ترشحات تنفسی فرد مبتلاست که معمولا در حین صحبت، عطسه و سرفه منتشر می‌شود بنابراین لزوم استفاده درست از ماسک بسیار مهم است.

سخنگوی وزارت‌،بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: توصیه ما این است که قبل از استفاده از ماسک بهداشت دست‌ها به خوبی رعایت شود، ماسک را به دقت بر روی صوت قرار دهید و از پوشاندن کامل دهان و بینی به منظور به حداقل رسیدن هرگونه شکاف بین صورت و ماسک اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری افزود: زمانی که ماسک را روی صورت قرار می‌دهید از لمس آن خودداری کنید همچنین به محض مرطوب شدن ماسک باید آن را تعویض کنید. در جاهایی که هوا مرطوب و شرجی است، افراد ممکن است مجبور شوند که ماسک را زودتر تعویض کنند.

بیشتر بخوانید: ۱۱ توصیه طلایی برای زندگی با کرونا

لاری ادامه داد: در عین حال در هنگام برداشتن ماسک از روی صورت، به هیچ وجه قسمت جلویی ماسک را لمس نکنید، بلکه آن را از پشت سر خارج کنید. بعد از برداشتن ماسک، چشم و دهان را به هیچ وجه لمس نکنید، دست‌هایتان را با آب و صابون بشویید یا با استفاده از الکل ضدعفونی کنید  همچنین بعد از استفاده از ماسک آن را در داخل سطل زباله در بسته قرار دهید و باید توجه داشته باشید که از ماسک‌های یکبار مصرف هم نباید بیش از یکبار استفاده شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سال جاری ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه وبدا، بهروز رحیمی اظهار کرد: در دولت مردمی و تاکنون بیش از ۳ هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت‌رسانی شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سال جاری ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

کد خبر 745512

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت