Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و ۲۰۷ تن از بیماران جان خود را از دست دادند.

سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۴ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۰۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۹ هزار و ۸۸۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

لاری با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۶۹ هزار و ۸۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، گفت: ۴۰۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او بیان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳

معاون روابط عمومی اورژانس کشور از افزایش ۲۲ درصدی آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق شدگی در فروردین سال جاری خبر داد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار غرق‌شدگی در فروردین سال جاری اظهار کرد: در ماه نخست سال ۱۴۰۳ در مجموع ۱۱۸ نفر به دلیل غرق‌شدگی مصدوم و فوت شدند و آمار مصدومان و فوتی‌ها به دلیل غرق‌شدگی حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در مدت مذکور ۵۴ نفر طی حوادث غرق‌شدگی مصدوم شدند که این آمار رشد ۵۹ درصدی داشته است و ۶۴ نفر نیز فوت شدند که فوتی‌ها نیز رشد ۲ درصدی داشته است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور با اشاره به بیشترین تعداد مصدومان و فوتی‌ها به دلیل غرق‌شدگی تصریح کرد: بیشترین مصدوم در استان‌های بوشهر با ۱۵ نفر و هرمزگان با ۸ نفر گزارش شده، همچنین بیشترین فوتی‌ها در استان‌های فارس با ۱۱ نفر و اصفهان با ۷ نفر ثبت شده است.

کد خبر 746876

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳