Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:39:41 GMT

پرویز پرستویی آخرین راوی «علمدار» شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۷۳۵

پرویز پرستویی آخرین راوی «علمدار» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، پرویز پرستویی علاوه بر تهیه کنندگی موسیقی- نمایش «علمدار» سه شنبه ۶ مهر ماه روایتگر افتخاری آخرین شب اجرای این اثر در سوگ و رثای سردار آب و ادب حضرت عباس (ع) است.

«علمدار» به کارگردانی حسین پارسایی، آهنگسازی پوریا خادم با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا اخواص از طریق اپلیکیشن روبیکا به آدرس rubika.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir،Emamaliinstitut از تالار وحدت قابل مشاهده است.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از نویسنده: محمدرضا کوهستانی، طراح حرکت: علی براتی، طراح نور: مرتضی نجفی، طراحان صدا: سروش محمدی و نوید شیخ، ویدئو آرت: پژمان زهاب با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

موسیقی- نمایش «علمدار» همچنین با حضور و همکاری افتخاری هنرمندانی چون داریوش ارجمند، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان، هادی حجازی فر و با مشارکت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و موسسه خادمین علی ابن ابیطالب(ع) با اهداف خیرخواهانه اول تا ششم مهرماه با تماشاگران محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت آنلاین ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می شود و کلیه درآمدهای این برنامه صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه سیستان و بلوچستان خواهد شد.

کد خبر 5032553 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز پرستویی تالار وحدت تئاتر ایران بردیا کیارس پوریا خادم حسین پارسایی تئاتر ایران چهل سالگی دفاع مقدس برنامه تلویزیونی هفته دفاع مقدس فیلم سینمایی شبکه پنج سیما ویروس کرونا موسیقی ایرانی فیلم کوتاه فیلم مستند جشنواره فیلم مقاومت شبکه یک سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، فیلم کوتاه «چوپان» به کارگردانی مهرشاد رنجبر روانه جشنواره‌های بین‌المللی می‌شود و در اولین گام در جشنواره آلمان حضور پیدا کرده است.

این جشنواره هر ساله در «BABELSBERG KONRAD WOLF » قدیمی‌ترین دانشگاه آلمان برگزار می‌شود و به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره دانشجویی در اروپا بستری برای فیلم‌سازان جوان فراهم می‌کند تا آثار خود را از سراسر دنیا به نمایش بگذارند.

پنجاه و سومین دوره جشنواره «sehsuchte» از ۲۵ تا ۲۸ آوریل (۶ تا ۹ اردیبهشت) در موزه فیلم پوتسدام آلمان برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان «چوپان» آمده است: «روایتی است از ۲ ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.»

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری‌مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرشاد رنجبر، تهیه‌کننده: مژگان رایگان، رضا فتح الهی‌پور، گروه کارگردانی: آرمان اسماعیلی، راوین طاهامی، علی باقری، مدیر فیلمبرداری: داوود ملک حسینی، تدوین: احسان واثقی، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: رامین ابوالصدق، موسیقی: آریا گازر، طراح صحنه: حامد اصلانی، طراح لباس: مسیحا اصلانی، گریم: مونا طباطبایی، اصلاح رنگ: فربد جلالی، منشی صحنه: ارغوان نادعلی، عکاس: صحرا جمشیدی، مدیر تولید: امیر پیرصالحی، پخش بین‌الملل: مهرشاد رنجبر و مریم بختیاری مشاور رسانه: سمیرا افتخاری.

کد خبر 6080902

دیگر خبرها

  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تامین ۲.۵ میلیارد دلار ارز
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • شعار «مرگ بر اسراییل» در تالار مرکزی رشت پیچید
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان