Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس پلیس راه کشور از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در مقاطعی از سه محور شمالی کشور شامل چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایوب شرافتی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا ساعت ۱۳ امروز از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور، در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا پورکان هستیم و در محدوده‌های آتشگاه، آدران، پل خواب و نساء در این محور نیز ترافیک نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب چالوس در محدوده مرزن آباد نیز پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: در مسیر شمال به جنوب محدوده سه راهی چلاو در محور هراز نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم. همچنین ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده دماوند هم گزارش شده است.

جانشین رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد به شکل روان در حال انجام است، تصریح کرد: در دیگر جاده‌های کشور مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده و تردد به آرامی در حال انجام است.

شرافتی درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: هیچ گونه مداخلات جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است.

کد خبر 446199

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترافیک جاده ای جاده چالوس محور کرج چالوس جاده هراز فیروزکوه رئیس پلیس راه کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ترافیک سنگین نیمه سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش مست اظهار کرد: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال