Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@23:45:28 GMT

نمایندگان اتحادیه اروپا به ونزوئلا می‌روند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۷۸۰

نمایندگان اتحادیه اروپا به ونزوئلا می‌روند

اتحادیه اروپا  اعلام کرد که پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی ونزوئلا در ماه دسامبر، نمایندگان این اتحادیه به این کشور سفر خواهند کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، اتحادیه اروپا  اعلام کرد که پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی ونزوئلا در ماه دسامبر، نمایندگان این اتحادیه به این کشور سفر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مسئولان اتحادیه اروپا گفته بودند که دعوت‌نامه‌ای را برای نظارت بر انتخابات پارلمانی ماه دسامبر در ونزوئلا دریافت کرده‌اند اما به جهت ضیق وقت امکان اعزام هیئت ناظر به این کشور را ندارند.

تعدادی از احزاب مخالف با احتمال وجود تقلب در انتخابات پارلمانی ونزوئلا از شرکت در انتخابات سر باز زده‌اند. البته یک گروه از مخالفان دولت گفته است که به دنبال راه بهتری برای شرکت احتمالی در انتخابات است. از همین رو برخی تحلیل گران معتقد هستند که در میان صفوف مخالفان دولت ونزوئلا برای شرکت در انتخابات قانون‌گذاری ششم دسامبر شکاف افتاده است.

با این حال اتحادیه اروپا پیش‌بینی کرده است که انتخابات پارلمانی اروپا توسط بسیاری تحریم شود.

یکی از سخنگویان اتحادیه اروپا گفت که یک هیئت اروپایی این هفته به کاراکاس می‌رود تا با تمام ذی‌نفعان از جمله همه احزاب اصلی، جامعه مدنی، دانشگاهیان، بخش خصوصی و کلیساها گفتگو کند. او گفت که هدف این هیئت اروپایی ترویج حداقل شرایط دموکراتیک قبل از انتخابات پیش رو در ونزوئلا است.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا انتخابات پارلمانی ونزوئلا انتخابات پارلمانی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اتحادیه اروپا از بیماران سرطانی در افغانستان

رافایلا آیودیس، کاردار اتحادیه اروپا در افغانستان گفته است که این اتحادیه و سازمانی صحی جهان به‌گونه‌ مشترک از بیماران سرطانی در کشور حمایت می‌کنند.

آیودیس از روند درمان و نگهداری بیماران سرطانی در شفاخانه‌ای در کابل نیز دیدار کرده است.

این در حالی است که چندی پیش سازمان صحی جهان اعلام کرده بود که میزان بیماری سرطان در جهان تا سال ۲۰۵۰ رشد ۷۷ درصدی را ثبت خواهد کرد.

به گفته این سازمان، انتظار می‌رود میزان سرطان‌های تشخیص داده‌ شده در سه دهه آینده به ۳۵ میلیون تن برسد که در مقایسه با ۲۰ میلیون مورد به ثبت‌ رسیده در سال گذشته، رشد خیره‌کننده را نشان می‌دهد.

این بیماری سالانه جان شمار زیادی از شهروندان افغانستان را نیز می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • حمایت اتحادیه اروپا از بیماران سرطانی در افغانستان
  • اتحادیه اروپا نقض تحریم توسط کشورهای عضو را جرم‌انگاری کرد
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • اتحادیه اروپا تحریم ها علیه ایران را گسترش می دهد
  • بورل : پیام اروپا را به امیرعبداللهیان منتقل کردم؛ از ایران می‌خواهم که تنش تشدید نشود
  • رایزنی «بورل» با «امیرعبداللهیان»