Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین چرخابی پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم این بازی‌ها برای سپاهان و محرم نویدکیا حکم کیمیا را داشت. نویدکیا از بازی‌های آسیایی به عنوان دیدار‌های تدارکاتی استفاده و برنامه های خود را در این رقابت‌ها اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: مدیرعامل و سرمربی سپاهان تغییر کرده است و موفقیت در لیگ برتر فوتبال در اولویت این تیم اصفهانی قرار دارد. نویدکیا برنامه خود را برای انتخاب روش بازی در مسابقات لیگ بیستم در آسیا اجرا کرد. این رقابت‌ها تدارکات خوبی برای سپاهان بود. نویدکیا سیستم‌های مختلف را در آسیا آزمایش کرد تا متوجه شود قرار است تیمش  با چه روشی در لیگ بیستم بازی کند. این مربی از اکثر بازیکنان خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کرد. او شناخت خوبی از نفراتش به دست آورد.  

چرخابی درباره پیروزی سپاهان برابر تیم السد قطر گفت: نتیجه بازی برای سپاهان و السد اهمیتی نداشت، اما سپاهان یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد.

نویدکیا را در هفته هشتم لیگ بیستم می توانیم قضاوت کنیم

او درباره عملکرد سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تیم سپاهان به نتیجه دلخواه خود در آسیا نرسید. این تیم دوست داشت به مرحله بعد صعود کند، اما گروه این تیم سخت بود. هر ۴ تیم این گروه  مدعی صعود به مرحله بعد بودند و امتیازات نزدیکی با یکدیگر داشتند. به هر حال تیم‌های شهر خودرو و سپاهان که سرمربی خود را عوض کرده بودند نتوانستند در آسیا نتیجه بگیرند. باید به نویدکیا و رحمتی فرصت بدهند تا به موفقیت برسند. به نظرم باید تا هفته هفتم - هشتم لیگ برتر فوتبال باید صبر کنیم تا بتوانیم عملکرد نویدکیا را قضاوت کنیم. اگر نویدکیا بتواند برنامه آسیایی خود را در لیگ برتر اجرا کند به طور حتم موفق می‌شود.  

چرخابی درباره اینکه سپاهان در چه نقاطی ضعف دارد، بیان کرد: به نظرم سپاهان به یک بازیساز خوب همانند محرم نویدکیا نیاز دارد. علاوه بر این، سپاهان باید یک مهاجم سرعتی به خدمت بگیرد تا به موفقیت دست یابد. سپاهان موقعیت‌های زیادی به دست می‌آورد، اما بازیکنان این تیم به راحتی فرصت‌ها را از دست می‌دهند و این نشان می‌دهد که مهاجمان بی دقت هستند.

 بیشتر بخوانید

سپاهان ایران ۲ - السد قطر ۱ / زردپوشان با پیروزی به ایران بازگشتند + فیلم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان محرم نویدکیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های باشگاهی فوتبال در آسیا از سال آینده با فرمت جدیدی برگزار خواهد شد که شامل لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان ۲ (ACL۲) خواهد بود و دیگر خبری از لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی نخواهد بود.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره توضیح داد: تیم‌های اول و دوم فصل بیست و سوم لیگ برتر جواز حضور در لیگ نخبگان برای فصل آینده را بدست خواهند آورد و تیمی که بتواند قهرمان جام حذفی این فصل شود، به پلی‌آف خواهد رفت.

او ادامه داد: تیم سوم جدول هم به لیگ قهرمانان ۲ می‌رود و در مجموع حداکثر فوتبال ایران برای سال آینده در رقابت‌های باشگاهی در آسیا، چهار نماینده خواهد داشت. همچنین تیمی که در پلی‌آف لیگ نخبگان نیز از حریف خود شکست بخورد وارد لیگ قهرمانان ۲ می‌شود.

مهدی در حالی این صحبت را مطرح کرده که پیش از این و به دلیل صعود العین امارات به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تعداد سهمیه‌های ایران در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی در آسیا کاهش یافته بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • از نویدکیا تا مورایس؛ تعصب بهتر است یا تجربه؟!
  • از نویدکیا تا مورایس؛ مقایسه تعصب و تجربه
  • شاگردان نویدکیا سیری‌ناپذیر در گلزنی!