Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@23:08:37 GMT

سرمربی الدحیل: این بدترین سناریو بود!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۷۹۵

  به گزارش جام نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه الدحیل قطر، ولید رِگرگی پس از شکست یک بر صفر الدحیل برابر التعاون عربستان و عدم صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در طول این بازی مرتکب اشتباهات زیادی شدیم که در نهایت فرصت را به حریف عربستانی در دقایق پایانی برای زدن گل پیروزی داد. من به بازیکنان الدحیل گفته بودم که باید از همان ابتدای بازی روی حریف فشار بیاورند، اما به نظر می‌رسید خسته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم الدحیل قطر افزود: التعاون هیچ فرصتی برای گلزنی نداشت و از سویی المعز علی در خط حمله الدحیل فرصت‌های زیادی را از دست داد. البته حرف‌هایم بدین معنا نیست که دنبال بهانه هستم. فقط می‌‌گویم اشتباهات بازیکنان باعث شد تا بدترین سناریوی برای الدحیل رقم بخورد. با وجود حذف از لیگ قهرمانان آسیا به الدحیل ایمان داریم و رقابت‌های مهمی در لیگ ستارگان و جام امیر قطر در انتظار ماست.

 

رامین رضاییان در فهرست الدحیل برابر التعاون عربستان قرار نداشت.

 

این در حالی است که گفته می شود بنا به اعلام روزنامه الرایه قطر، سرمربی مراکشی به دلیل حذف الدحیل از لیگ قهرمانان آسیا در آستانه برکناری است.

 

این روزنامه در ادامه نوشته است: ولید رِگ‌رگی به دلیل آنکه نتوانست کنترل بازی را در دست بگیرد تن به شکست برابر مربی فرانسوی التعاون داد، همچنین معترضان به عملکرد این سرمربی از مسوولان باشگاه خواستند تا مربی بزرگی را برای هدایت الدحیل به خدمت بگیرند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: الدحیل قطر الدحیل التعاون عربستان رامین رضاییان فهرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در ۲ سناریو؛ شرایط صعود قوی‌تر است یا نزول؟

روز گذشته روند حرکتی طلا و سکه ناهماهنگ بود؛ در حالی که بازار اونس طلا آرایش صعودی به خود گرفته بود قیمت‌ها در بازار داخلی ایران بر مدار ثبات بودند. بر این اساس طلای جهانی دیروز با رشد تقریبا ۱۲ دلاری به ۲۱۷۶ دلار رسید. البته در بازار امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه اونس طلا در حدود ۲۱۷۱ معامله می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز، نکته‌ی جالب معاملات دیروز ثبات سکه امامی بود. سکه بازان روز گذشته نظاره گر بازار بودند و کمتر کسی تمایل به خرید داشت؛ بنابراین فلز گران بهای داخلی در حدود ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بسته شد که در مقایسه با روز یکشنبه تغییر نکرده بود.

در شرایط کنونی سکه بازان در مورد بازار سکه سناریو‌های مختلفی را مطرح می‌کنند. دسته‌ای از آن‌ها می‌گویند که روند قیمت‌ها کماکان هیجانی است و بعد از تعطیلات و بازگشایی کامل بازار‌ها قیمت‌ها به حالت عادی برمی گردد. به گفته این دسته تا زمانی که بازار به صورت رسمی و کامل فعالیت خود را آغاز نکند احتمال نوسانی شدن قیمت‌ها وجود دارد.

از سوی دیگر آن طور که فنی‌های بازار می‌گویند معتقدند با توجه به قیمت فعلی سکه، سکه‌بازان امروز مرز مهم ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارند و در صورتی که بالای این مرز ماندگار شود احتمال تداوم رشد سکه وجود دارد.

با این حال اگر امروز سکه بازان از مرز ۳۹ میلیون تومان عقب نشینی کنند ممکن است سکه در گلم اول به سمت ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در گام دوم به سمت نیمه کانال یاد شده عقب نشینی کند.

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • قیمت سکه در ۲ سناریو؛ شرایط صعود قوی‌تر است یا نزول؟
  • بازی ایران روی بدترین زمین چمن آسیا!