Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل میر غضنفری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : در حال حاضر تردد در موج شکن غربی انزلی بصورت موقت با دستور دادستانی این شهرستان محدود شده و این مکان پس از رفع نواقص موجود در پیاده راه و محل عبور و مرور مردم به زودی برای استفاده عموم بازگشایی خواهد شد.  

وی تامین روشنایی محوطه، حصار کشی و نصب دوربین های مدار بسته را از اقداماتی عنوان کرد که باید در موج شکن غربی انزلی برای مناسب سازی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این مکان در حال احداث را محل امنی برای تردد مردم عادی ندانست و افزود : گارد ساحلی اداره کل بنادر و دریانوردی با همکاری نیروی انتظامی باید امنیت جان مردمی که از آن محدوده استفاده می کنند را تامین کنند.  

بنا بر تاکید اعضای شورای تامین و شهرستان مرزی انزلی و دستور قضایی به منظور پیشگیری از سوانح احتمالی و حفظ امنیت و تردد شهروندان و بازدید کنندگان، عبور و مرور کلیه افراد به غیر از عوامل اجرایی بدلیل عدم تکمیل محوطه و روشنایی تا اطلاع ثانوی درطرح پیاده راه موج شکن غربی ممنوع اعلام شده است.

به دلیل ناامن بودن منطقه این مکان با دستور قضایی دادستان به طور موقت مسدود شده است.

بندرگاه انزلی با ۱۰ پست اسکله و امکان تخلیه و بارگیری بیش از شش میلیون تن کالا در سال بزرگترین و مجهزترین بندرگاه ایرانی حاشیه دریای خزر محسوب می شود.

عملیات احداث موج شکن غربی انزلی به طول یکهزار و ۷۰۰ متر از شهریور سال ۱۳۸۷ آغاز شد و قرار بود تا پایان سال ۱۳۸۸ زیباسازی آن انجام شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان احداث پیاده راه و زیباسازی فضای گردشگری موج شکن را  در راستای تعامل با شهر بندری انزلی و بهره بردن مردم از منظره زیبای دریا و مشاهده عملیات بندری بیان کرده بود.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری مرکز گیلان در عین ظرفیت حمل و نقلی دریایی بالا  به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری و مواهب طبیعی و الهی به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگر پذیر استان است.

برچسب‌ها بندرانزلی گیلان جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی گیلان جهانگردی بندرانزلی گیلان جهانگردی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟

به گزارش پارس نیوز ، داوود منظور ظهر پنجشنبه در شورای اداری دامغان به میزبانی فرماندار در قالب سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان از پیگیری بهتر شدن وضعیت معیشت کارکنان دولت خبر داد و ابراز کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری رقم خورده است.

وی با بیان اینکه در کنار رشد میزان دریافتی حقوق‌ها، مضافاتی مانند عائله، رفاهی و … کارمندان نیز رشد خوبی کرده است، افزود: در ارتباط با حقوق و دستمزد کارمندان اتفاقات خوبی در کشورمان رخ داده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه تلاش شده تا تورم کاهش یابد، گفت: برنامه دولت در سال جاری تلاش مضاعف برای پایین آوردن تورم و رفاه مردم است.

منظور با بیان اینکه دولت تلاش دارد با کاهش بیشتر نرخ تورم رضایت مندی مردم کشورمان را فراهم آورد، بیان کرد: تلاش ما این است که امسال بتوانیم با پایین نگه داشتن تورم و کاهش تورم به روند بلندمدت، این امکان را فراهم کنیم که افزایش‌ها در حقوق و دستمزد به رفاه بیشتر برای مردم منجر شود.

وی درباره بودجه نیز گفت: جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مشتمل بر بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.پ

منبع:  مهر

دیگر خبرها

  • ۱۴ سیلو برای خرید گندم مازاد بر نیاز زارعین در آذربایجان غربی آماده سازی شده است
  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • ظرفیت سازی برای خرید بیش یک میلون تُن گندم در آذربایجان غربی
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود