Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@14:51:26 GMT

الدحیل کهکشانی چگونه از لیگ قهرمانان اوت شد؟

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۵۸۱۸

الدحیل کهکشانی چگونه از لیگ قهرمانان اوت شد؟

شاگردان ولید الرکراکی که صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا بودند، تنها در یک صورت صدرنشینی را از دست می‌دادند که همان وضعیت، حکم به حذف این تیم نیز می‌داد و اتفاقا رقم خورد تا قهرمان لیگ ستارگان قطر از جام کنار برود.

 

حریف الدحیل یعنی التعاون در سه بازی اخیر خود مقابل پرسپولیس و الشارجه شکست خورده بود و حتی موفق به گلزنی هم نشده بود و به همین خاطر شانس این تیم برای صعود بسیار کم پیش بینی می‌شد اما فوتبال روی عجیب خود را به نماینده قطر نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این بازی الدحیل ۶۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و موقعیت های بیشتری نیز روی دروازه کاسیو دروازه بان التعاون به وجود آورد اما این کار برزیلی با مقاومتی استثنایی مانع از باز شدن دروازه اش شد و در آبان بازی نیز با نمره فوق العاده ۷.۴ عملکرد نامطلوب بازی قبلی را به فراموشی سپرد.

 

گل پیروزی بخش التعاون را مهاجم استرالیایی این تیم میشل دوک به ثمر رساند که در برابر پرسپولیس نیز تا آستانه گلزنی پیش رفته بود. او که پس از برخورد با مدافعان الدحیل دچار شکستگی از ناحیه سر شده بود، در دقیقه ۸۶ سانتر ارسالی روی دروازه را به شکلی فوق العاده قطع کرد و توپ را به درون دروازه البکری فرستاد.

 


تصویر استثنایی از گلزن بازی التعاون؛ جایی که میشل دوک استرالیایی با سر شکسته و صورت خونین همبازیانش را به جشن پیروزی دعوت می‌کند.

 

بعد از این گل یاران مهدی بن عطیه تلاش زیادی کردند اما موفق به گلزنی نشدند تا پس از سوت پایان شاگردان پاتریس کارترون خوشحالی کنند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا لیگ قهرمانان آسیا الدحیل التعاون عربستان تابناک ورزشی الهام چرخنده نادر مختاری مکانیسم ماشه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر

نگاهی داریم به تیم هایی که بیشترین گل را در وقت های تلف شده به ثمر رسانده اند.

طرفداری | لیورپول در فصل جاری بهترین آمار را از نظر گلزنی در وقت های تلف شده بازی دارد.

به گزارش ترنسفرمارکت، گل هایی که در وقت های تلف شده بازی به ثمر می رسند یا چیزی را تغییر نمی دهند یا تاثیری بسیار زیاد روی نتیجه بازی دارند و البته که هیجان بیشتری نسبت به گل هایی که در وقت های قانونی زده می شود، به هواداران منتقل می کنند. در بین ده لیگ برتر اروپا در مجموع تمامی رقابت های فصل جاری، لیورپول از این نظر بهترین عملکرد را داشته و 17 گل در وقت های تلف شده به ثمر رسانده است. پس از لیورپول، بایرلورکوزن با 15 گل قرار دارد. 10 تیم برتر از این حیث، به شرح تصویر زیر هستند.

رکوردداران گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • اینتر کهکشانی؛ ستاره ای جدید در آسمان / فیلم
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏