Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی هدایت روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از اصلی‌ترین موضوعات مورد پیگیری مجموعه شرکت عمران شهر جدید پردیس در سال‌های اخیر، بحث ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شماره ۲ جهت هدایت تمامی فاضلاب فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ مسکن مهر به سمت این تصفیه‌خانه بوده است.

وی ادامه داد: پس از حدود دو سال پیگیری‌تمام مجوزهای لازم جهت احداث این تصفیه‌خانه اخذ شد و در نهایت، فراخوان مناقصه جهت انتخاب پیمانکار ساخت این پروژه زیرساختی بزرگ در منطقه شرق تهران توسط شرکت عمران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در کنار تکمیل ابنیه مسکونی و تحویل واحدهای مسکن مهر به مالکان، ایجاد زیرساخت‌های زندگی نظیر ساخت پروژه‌های روبنایی و زیربنایی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت عمران به شمار می‌رود.

هدایت افزود: پیمانکار این پروژه مطابق با فراخوان برگزار شده ظرف هفته‌های آینده انتخاب و پس از انتخاب، کلنگ احداث این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان از منابع وزارت راه و شهرسازی  در آبان ماه بر زمین زده خواهد شد.

وی ادامه داد:  تاکنون از مجموع ۱۵.۵ کیلومتر مسیر خط اصلی انتقال فاضلاب فازهای مختلف مسکن مهر به محل تصفیه‌خانه، تنها حدود ۱.۵ کیلومتر از مسیر باقیمانده که توسط یک شرکت راهسازی در حال تکمیل است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اهمیت موضوع و زمان ساخت این پروژه بزرگ ، اظهار داشت : به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست، شرکت عمران اقدام به ایجاد دو لاگون (برکه تصفیه فاضلاب)موقت در محل این تصفیه‌خانه جدید خواهد کرد تا کلیه فاضلاب فاز ۸ و روستای باغ کمش به این لاگون‌ها هدایت شود.

هدایت ادامه داد: با همکاری شرکت آب و فاضلاب، مسیر خط انتقال فازهای ۵، ۹ و ۱۱ به تصفیه‌خانه موجود نیز در مراحل نهایی قرار دارد که تا زمان بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شماره دو، فاضلاب این فازها به صورت موقت به تصفیه‌خانه موجود هدایت شود.

وی از افتتاح ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه تامین منابع  آب خبرداد و اظهار داشت: در کنار کلنگ‌زنی پروژه ۴۰۰ میلیاردی تصفیه خانه شماره دو در حدود ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه‌های مخزن آب شامل مخازن دو و چهار هزار متر مکعبی در فاز ۵، مخازن چهار و ده هزار متر مکعبی در فاز ۱۱ و همچنین مخزن بیست هزار متر مکعبی فاز ۹ در ماه آینده اجرایی خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد و پس از بارگزاری مسکن مهر این تعداد به ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

برچسب‌ها تصفیه خانه شرکت عمران شهر جدید پردیس اختصاصی ایرنا مسکن مهر پردیس پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصفیه خانه شرکت عمران شهر جدید پردیس اختصاصی ایرنا مسکن مهر پردیس تصفیه خانه شرکت عمران شهر جدید پردیس اختصاصی ایرنا مسکن مهر پردیس اخبار کنکور شرکت عمران شهر جدید پردیس تصفیه خانه مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از شست‌وشوی ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب این استان خبر داد.

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از احداث ۴.۵ کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب در این استان طی یک‌سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: طی همین مدت ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان شست‌وشو شده است.

وی افزود: تکمیل و افتتاح اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز نخست تصفیه‌خانه شریفیه و گندزدایی تصفیه‌خانه فاضلاب تاکستان از دیگر خدماتی بود که با هزینه‌کرد ۷۸.۵ میلیارد تومانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین از پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبگرم خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای هشت قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب به اتمام رسیده، ۱۰ قرارداد در حال اجرا است و شش قرارداد جدید نیز منعقد کردیم.

بیرنوندی با اشاره به برگزاری مناقصات احداث بخش نخست تصفیه‌خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه‌خانه نیکویه و احداث لاگون های جدید در تصفیه‌خانه فاضلاب قزوین ادامه داد: مجموع هزینه این اقدامات به همراه ۲۴ قرارداد یاد شده ۲۷۶ میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: در حوزه پژوهشی نیز انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین، ناحیه شهری منفصل چوبیندر، ضیاآباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را داشتیم و برای مطالعات پژوهشی در زمینه بومی‌سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان عقد قرارداد انجام دادیم.

کد خبر 747608

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است