Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا وداع احساسی با لوئیس سوارس داشت و به مدیران این باشگاه هم حمله کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که در حضور 6 ساله لوئیس سوارس در بارسلونا رابطه خیلی نزدیکی با او در زمین و خارج از زمین مسابقه داشت، با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» ضمن وداع با هم‌تیمی اروگوئه‌ای خود از تصمیم مدیران این باشگاه برای قرار دادن نام سوارس 33 ساله در لیست خروجی باشگاه انتقاد تندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا آماده است: «قبلاً تصور بروز چنین اتفاقی را داشتم، اما امروز به رختکن رفتم و متوجه شدم که واقعاً این اتفاق افتاده است. دشوار خواهد بود که دیگر نمی‌توانم هر روز را چه داخل زمین و چه بیرون زمین با تو سپری کنم. دلمان برایت خیلی تنگ می‌شود. ما سال‌ها با یکدیگر وقت گذراندیم و ناهار و شام‌های بسیاری را کنا هم بودیم. چیزهای زیادی هست که هرگز فراموش‌شان نخواهیم کرد، تمامی آن زمان‌هایی که با هم سپری کردیم».

وی افزود: «دیدن تو در پیراهن تیمی دیگر عجیب خواهد بود و زمانی عجیب‌تر خواهد بود که در زمین مسابقه مقابل تو قرار خواهم گرفت. تو شایسته یک خداحافظی در شأن کسی که هستی، بودی؛ یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ باشگاه بارسلونا، کسی که دستاوردهای فوق‌العاده‌ای را برای بارسا و در سطح شخصی به ارمغان آورد. تو شایسته‌اش نبودی که اینچنین از تیم کنار گذاشت شوی، اما حقیقت این است که در این مقطع دیگری از چیزی شگفت‌زده نمی‌شوم».

نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن و هم‌تیمی پیشین مسی و سوارس هم در واکنش به پست اینستاگرامی فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا نوشت: «باورنکردنی است که آنها چطور این کارها را انجام می‌دهد».

وداع سوارس با نوکمپ در کنار کاپیتان‌ها و افتخاراتش در بارسلونا + عکسسوارس: هرگز تصور نمی‌کردم که روزی مقابل بارسلونا بازی کنم/ مسی از جدایی‌ام احساس عجیبی خواهد داشت

سوارس در مدت 6 سال حضورش در بارسلونا در 283 بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 198 گل، آمار 109 پاس گل را هم از خود برجای گذاشت. او که سومین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا هم به شمار می‌رود، حالا به عضویت اتلتیکومادرید در آمده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید نیمار لیونل مسی لوئیس سوارز بارسلونا اتلتیکو مادرید نیمار لیونل مسی لوئیس سوارز بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)

نیمار نیز باور نداشت که ساویچ نتوانسته است موقعیت طلایی دقیقه 90+9 را به گل تبدیل کند.

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نیمار ستاره برزیلی وارد ریاض شد (فیلم) نیمار هم با 300 میلیون یورو عربستانی شد

دیگر خبرها

  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم