Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جوانان با غیرت ایران اسلامی در طول ۸ سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: خانواده‌های معظم شهدا فرزندان خود را در راه اسلام و ایران فدا کردند که باید قدردان آنها باشیم و چهلمین سالگرد دفاع مقدس را بیش از پیش گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه‌ اصلاندوز با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی بیان کرد: اولین هدف دشمنان ضربه به امنیت نظام است در حالی‌که با ایثار و فداکاری جوانان این کشور، امروز ایران اسلامی در جریزه امن و با ثبات در عالم قرار گرفته و این امنیت تمام دنیا را حیران گذاشته است.

اسدزاده تصریح کرد: اگر تفکرات دفاع مقدس تمام و کمال در کشور اجرایی شود هیچ مشکل و نقصی در کشور و جامعه نخواهد بود که هیچ بلکه کشور در تمام عرصه چه عملی و اقتصادی پیشرفت خواهد کرد که این باعث عزت و جلالت کشور می‌شود.

وی بیان کرد: همه آحاد جامعه در سرنوشت ۸ سال دفاع مقدس موثر بوده‌اند که این اتحاد بی‌همتا باعث پیروزی در عرصه جنگ تحمیلی و سایر عرصه‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تحریم‌های جدید بی‌مفهوم آمریکا گفت: آمریکا امروز چندین زندان را تحریم کرد که این نشان دهنده این است که ترامپ برای پیروز شدن در انتخابات هر کاری حتی کار بی‌مفهوم و مسخره‌ای همچون تحریم زندان‌ها انجام می‌دهد.

وی افزود: شهرستان اصلاندوز در وضعیت سفید کرونا واقع شده که این نشان دهنده مدیریت خوب کرونا در این شهرستان بوده و همواره تلاش ما این است که شهرستان در وضعیت سفید باقی بماند.

امام جمعه اصلاندوز ادامه داد: با توجه به موج سوم شیوع کرونا در کشور، مردم با زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس امنیت شهدا امام جمعه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این طرح ۱۵ دستگاه خودرو ۳۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
موسوی تصریح کرد: در ادامه این طرح ۲۵ نفر معتاد، ۱۳ نفر سارق، یک نفر به جرم حمل مواد مخدر، چهار نفر به جرم مالی و اقتصادی، چهار نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۱۰ نفر به جرم قاچاق کالا و ۵۵ نفر نیز به برای سایر جرایم دستگیر شدند.

وی بیان داشت: همچنین ۲۰ قبضه سلاح، ۱۱۰۰ عدد مواد محترقه و ۴۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف و ضبط شد و این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضائی در محل‌های پر تردد و میادین شهر اجرا شد.

موسوی افزود: هدف از اجرای این طرح، ارتقا نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم بود که به مرحله اجرا درآمد.

کد خبر 6087749

دیگر خبرها

  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی