Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، برخی منابع فلسطینی، امروز (جمعه)، گزارش دادند که نیروهای مصری به سمت چند ماهیگیر فلسطینی از اهالی نوار غزه تیراندازی کرده‌اند.

خبرگزاری‌های «معا» و «سمای» فلسطین در این ارتباط گزارش دادند که بامداد امروز یک قایق ماهیگیری فلسطینی از مرزهای دریایی در مجاورت شهر «رفح» در جنوب نوار غزه عبور کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش دو خبرگزاری یادشده، «نزار عیاش» مسئول صیادان نوار غزه در این خصوص گفت که اظهارات از تیراندازی گسترده به سوی قایق فلسطینی و کشته،‌ زخمی شدن و بازداشت سرنشینان آن حکایت دارد.

وی در ادامه گفت‌وگو با معا گفت که اتحادیه منتظر آن است که وزارت داخلی پس از تماس با طرف مصری، روایت رسمی را اعلام کند.

از سوی دیگر، «زکریا بکر» هماهنگ‌کننده اتحادیه صیادان در نوار غزه گفت که قایق مصری در منطقه رفح به سمت سه ماهیگیر فلسطینی تیراندازی کرده است.

او در ادامه افزود: «سه برادر یادشده ساعت هفت صبح روز پنجشنبه وارد دریا شدند و ساعت یک بامداد امروز (جمعه) به سمت آنها تیراندازی شده است. اظهارات از شهادت دو تن از آنها و بازداشت نفر سوم حکایت دارد».

این در حالی است که خبرگزاری «آناتولی» گزارش داد که نزار عیاش مسئول ماهیگیران نوار غزه به این خبرگزاری اطلاع داده است، ارتش مصر سه صیاد یادشده را پس از گذر از مرزهای دریایی بازداشت کرده است.

طبق روایت آناتولی عیاش گفته است که این سه ماهیگیر از یک خانواده و اهالی شهر «دیر البلح» در مرکز نوار غزه هستند. او در ادامه افزود: «تا به این لحظه اطلاعات بیشتری درباره سرنوشت این افراد گزارش نشده است».

پایگاه خبری شبکه «الجزیره» نیز با تأیید روایت آناتولی به نقل از مسئول ماهیگیران نوار غزه خبر داد که سه فرد یادشده بازداشت شده‌اند.
منبع:فارس
انتهای پیام

ملیحه آدینه کد خبر: 1073644 برچسب‌ها فلسطین ارتش مصر نوارغزه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فلسطین ارتش مصر نوارغزه نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در محله السلام واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که به دنبال آن تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینی‌ها را در محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه نیز هدف قرار دادند. این جنگنده‌های متجاوز ساعتی قبل شمال اردوگاه النصیرات را بمباران کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز همزمان با حمله‌های جنگنده‌های این رژیم بخش‌های مختلف نوار غزه را زیر آتش گرفت.

این حمله‌های زمینی بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را در برگرفت. عناصر رژیم صهیونیستی بمب‌های دودزا به سمت فلسطینی‌های ساکن بیت لاهیا شلیک کردند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی محل تجمع آوارگان فلسطینی در نزدیکی مدرسه ابوعربان در اردوگاه النصیرات را بمباران کردند که به دنبال آن دست کم چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت سه کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینی‌ها در این باریکه مرتکب شد. در این حمله‌ها ۳۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۹ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6087210

دیگر خبرها

  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان «ناصر» غزه
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد