Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، صفحه رسمی توییتری برنامه پاداش ها برای عدالت وابسته به وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، حجی عبدالله، سرکرده داعش تروریست و خائن است. کسی که از تروریست و خیانت بیزار است باید آن را گزارش دهد و اطلاعاتی که درباره این سرکرده جدید می داند ارائه دهد.

برنامه پاداش ها برای عدالت به دنبال تحویل تروریست های بین المللی به دست عدالت و ممانعت از اقدامات تروریستی بین المللی علیه شهروندان و دارایی های آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ژوئن گذشته وزارت خارجه آمریکا پاداش در نظر گرفته شده در ازای دریافت اطلاعات منجر به دستگیری حجی عبدالله را دو برابر کرد و این پاداش به جای ۵ میلیون دلار ، ۱۰ میلیون دلار شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: داعش وزارت خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی مستند، این دوره از جشنواره در بخش مستندهای ۶۰ دقیقه ای به مستند «احمد» به تهیه کنندگی یوسف ترابی‌نژاد و کارگردانی اعظم مرادی جایزه داد، پرتره جوانی به نام «احمد» که علی‌رغم محدودیت‌های فیزیکی، ذهنی بلندپرواز و همتی بلند دارد و داستان زندگی‌اش به معجزه می‌ماند.
جشنواره بین‌المللی فیلم‌های معلولین we care هند هر ساله باهدف افزایش آگاهی در مورد مسائل مربوط به معلولیت، برطرف‌کردن تصورات غلط و تعصبات در مورد افراد معلول و ایجاد تغییرات نگرشی و رفتاری برگزار می‌شود.
این جشنواره بر اساس کنوانسیون سازمان ملل به‌عنوان بخش جدایی‌ناپذیر از فعالیت‌های بین‌المللی یونسکو قلمداد شده که باهدف افزایش سطح آگاهی درباره حقوق معلولان سراسر جهان و تشویق نهادها، سازمان‌ها و هنرمندان در حوزه‌ معلولان فعالیت می‌کند.
«احمد» پیش‌ازاین نیز در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته و منتخب پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حقیقت، جشنواره بین‌المللی بیگ سین لندن، ‌ یازدهمین جشنواره مستند بنگلادش، پنجمین جشنواره فیلم مارتینیک فرانسه و منتخب پنجمین دوره از جشنواره Over-the-Rhine International Film Festival آمریکا بوده است.

دیگر خبرها

  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»