Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سرپرست باشگاه پرسپولیس با ارسال بخشنامه ای به کلیه مدیران، معاونان، مشاوران و کارمندان این باشگاه آنها را از هرگونه مصاحبه در رسانه‌ها و اظهار نظر در فضای مجازی له یا علیه این باشگاه منع کرد.

با نظر مهدی رسول پناه قرار است از این به بعد تنها خودش و مدیران روابط عمومی(فرخ حسابی) و رسانه‌ای (علیرضا اشرف) باشگاه پاسخگوی امور مربوط به تیم و باشگاه پرسولیس باشند و فرد دیگری از داخل مجموعه باشگاه نمی‌تواند چنین کاری انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد حواشی مربوط به پرداخت پاداش بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار با شارجه و اظهارات یکی از معاونان باشگاه که سبب دلخوری و انتقاد بازیکنان و یحیی گل محمدی به این فرد شد، باعث شده رسول پناه چنین تصمیمی را اتخاذ کند.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس رسول پناه یحیی گل محمدی فارس شارجه ممنوع المصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان اطلاعات سپاه با حامیان اسرائیل در فضای مجازی

سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به سایت گرداب ارسال نمایند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی تاکید کرد: در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند.

لازم به ذکر است طبق مواد 6، 7 و 8 قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی
  • اطلاعیه اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم اسرائیل در فضای مجازی
  • اطلاعات سپاه: حمایت از اسرائیل در فضای مجازی جرم است | برخورد قاطع می‌کنیم
  • اطلاعیه اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی
  • اطلاعیۀ اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از اسرائیل در فضای مجازی
  • اطلاعات سپاه: حمایت از اسرائیل در فضای مجازی جرم و مورد پیگرد است
  • سازمان اطلاعات سپاه با حامیان اسرائیل در فضای مجازی برخورد می کند
  • برخورد سازمان اطلاعات سپاه با حامیان اسرائیل در فضای مجازی