Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@21:12:27 GMT

سعید آقایی؛ سوپرایز یحیی در جدال با الشارجه

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۲۴۵

سعید آقایی؛ سوپرایز یحیی در جدال با الشارجه

مدافع چپ مصدوم سرخ‌ها در بازگشت به ترکیب نمایش قابل اعتنایی برای دستیابی تیمش به نتیجه از خود به جا گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی که به دلیل مصدومیت در جدال مقابل الدحیل قطر غایب بود، علیرغم شایعاتی که درباره احتمال غیبت او در دیدار برابر الشارجه شکل گرفته بود، با تلاش کادرپزشکی سرخپوشان شرایط بازی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی بود که او از شرایط کاملا ایده آل و آرمانی برای همراهی تیمش برخوردار نبود و نمایش تهاجمی الشارجه پیش از دیدار با پرسپولیس و در تقابل با التعاون و الدحیل با همکاری زوج آلمانی - برزیلی در سمت راست این تیم، نگرانی را بیشتر می‌کرد. یحیی گل محمدی اما با ریسکی بزرگ این ماموریت را برعهده آقایی گذاشت و این بازیکن نیز در طول نود دقیقه ضمن موفقیت در فاز دفاعی و مهار حملات حریف، در فضای تهاجمی نیز شرایط خوبی را در همکاری با احسان پهلوان و وحید امیری دنبال کرد که ماحصل آن در نهایت کلین شیتی دیگر در جمع سرخپوشان بود. آقایی که بعد از دستیابی به روحیه و اعتمادبنفس لازم در جمع سرخپوشان، رفته رفته خود را به عنوان بازیکنی قابل اعتماد در این پست مطرح می‌کند، قطعا جدالی سخت‌تر برابر السد قطر پیش رو خواهد داشت. جایی که عملکرد او می‌تواند کاملا زیر ذره‌بین قرار گرفته و درباره او و آینده‌اش در پرسپولیس به نتیجه بهتری رسید.

پرسپولیس تهران سعید آقایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سعید آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی درخشان‌ترین سال فوتبالی خود را در فصل بیست و یکم در پیراهن گل گهر پشت سر گذاشت. او که به عنوان بهترین پاسور لیگ گل‌های زیادی هم در سیرجان زد در تابستان آن فصل مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار داشت.

او سرانجام با سر و صدای زیاد به پرسپولیس پیوست و در سال اول سه جام داخلی را با سرخ‌ها بالای سر برد تا اتفاقی شگفت انگیز را تجربه کند‌.

صادقی که به خصوص در هفته‌های پایانی فصل پیش برای پرسپولیس موثر بود، قراردادش را یک فصل دیگر نیز تمدید کرد و امسال هم در پرسپولیس حضور داشت.

درخشان‌ترین بازی این فصل صادقی در بازی با استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی بود که با دبل او به پایان رسید. صادقی در تیم یحیی فیکس بود و جایگزینی هم نداشت و شاید این اتفاق باعث شده بود عملکردی نوسانی داشته باشد.

در نیم فصل دوم اما شرایط برای او با آمدن ارونوف و هماهنگی فوق العاده ستاره ازبک با مهدی ترابی کاملا تغییر کرده است‌. سعید صادقی این هفته‌ها کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند و باتوجه به پیروزی‌های پرسپولیس تغییر در ترکیب این تیم بعید به نظر می‌رسد.

با این حال اوسمار ویرا در هربازی او را به عنوان یار تعویضی به زمین می‌فرستد و صادقی فرصت دارد به عنوان یار جانشین بدرخشد و بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ بکشد.

دیگر خبرها

  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند