Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@20:10:56 GMT

آیین تجلیل از چهل خانواده شهید گمنام

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۶۲۵۳

آیین تجلیل از چهل خانواده شهید گمنام

فرهنگسرای خاوران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، از چهل خانواده شهید گمنام جنگ تحمیلی تجلیل می کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قضات لو دبیر اجرایی ویژه برنامه "چهل چراغ" و رییس فرهنگسرای خاوران با اعلام این خبرگفت: عزت و سربلندی امروز ایران مرهون فداکاری و جان فشانی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است که با استقامت؛ وفاداری و شجاعت خود به همه ما درس ایثار و ازخودگذشتگی دادند و وظیفه تک تک ماست تا از این میراث ارزشمند برای حفظ عزت و سربلندی میهن مان پاسداری کرده و سیره ی زندگی این شهدای گرانقدر را چراغ راه آینده ی خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قضات لو ادامه داد: بر همین اساس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصمیم گرفت تا به مناسبت چهلمین سالگرد رشادت سربازان سرافراز دفاع مقدس و با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهدای گرانقدر، ویژه برنامه «چهل چراغ» را برگزار کند.
دبیر اجرایی جشنواره گفت: «چهل چراغ» یکی از ده ها برنامه ایست که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس و به صورت هماهنگ در تمامی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می شود. در این برنامه که از 31 شهریور ماه به مدت ده روز برگزار می شود، از خانواده چهل شهید گمنام در چهل مزار این ستارگان جاویدالاثر تجلیل می شود. روایت گری خاطرات دفاع مقدس توسط جانبازان، سخنرانی، اجرای مداحی و برپایی مجلس روضه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از دیگر بخش های این برنامه است.
رییس فرهنگسرای خاوران در پایان افزود: ویژه برنامه "چهل چراغ" در مزار شهدای گمنام مناطق بیست و دوگانه شهر تهران برگزار شده و علاقمندان برای اطلاع از زمان و مکان دقیق برنامه می توانند به نشانی khavaran.farhangsara.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۳۷۱۷۰۳۶ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برنامه چراغ فرهنگسرای خاوران شهدا دفاع مقدس چهل چراغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی

ایسنا/یزد رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد از برگزاری مراسم روز ملی هنرهای نمایشی با اجرای برنامه‌های متنوع در سال نو در حضور هنردوستان و مهمانان نوروزی شهر میراث جهانی یزد خبر داد.

علی جاور در گفت‌وگو با ایسنا در این باره تصریح کرد: شامگاه هفتم فروردین ماه به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با برگزاری مراسمی پرشور با حضور مهمانان نوروزی از پیشکسوتان و فعالان تئاتر این دیار تجلیل شد.

وی گفت: در این مراسم که با حضور مسئولان استان در محل بازارچه تاریخی چارسوق در مجاورت مسجد جامع کبیر شهر تاریخی یزد برگزار شد، از «حیدر نیک آئین» و «محمدرضا صارمی» به عنوان پیشکسوتان خوشنام تئاتر استان،‌ «مجتبی لاله زاری»، «ریحانه خواجه منصوری» و «الهه کیانفر» به عنوان فعالان نمایشی استان و همچنین از «سیدمحمد مهدی مدرسی زاده» بازیگر روشندل فعال تئاتر و سرپرست گروه جامعه نابینایان تئاتر استان تجلیل شد.

جاور خاطرنشان کرد: این مراسم با اجرای برنامه‎‌های هنری ایرانی مانند اجرای برنامه‌‎های نقالی توسط «ملیکا شیخ العارفین» از بافق، و  برنامه دیگری توسط «سید علی موسوی»، برنامه خیمه شب بازی با اجرای ابویی از هنرمندان مهریز و غیره برای مخاطبان همراه بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی