Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 99 که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) هستند، می توانند از امروز (جمعه 4 مهر) تا ساعت 24 جمعه 11 مهر ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی، به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته، نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان گروه آزمایشی علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، توجه داشته باشند که رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مراکز دانشگاه‌ آزاد اسلامی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش درج شده است، لذا داوطلبان می توانند کدرشته محل‌های فوق را که مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است، در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش با توجه به اولویت درج نمایند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، در گروه‌های هنر و زبان خارجی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند در صورت تمایل رشته/ محل های این گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور کنند.

داوطلبانی که رشته/ محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی یابند، توجه داشته باشند که بیش از 95 درصد رشته / محل های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه http://www.azmoon.org می‌­توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان لازم است ابتدا از وجود رشته / محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.

انتهای پیام/4133

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران. کارت شرکت در نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از دیروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شد و تا فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.


داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.


برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

رقابت بیش از ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون سراسری
نماینده سازمان سنجش در مازندران گفت: ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب مازندرانی در نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها رقابت می‌کنند
عباس نژاد افزود: نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها در ۱۷ شهرستان و ۱۹ حوزه امتخانی برگزار می‌شود.
نماینده سازمان سنجش در مازندران درباره مکان‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری هم گفت: داوطلبان مازندرانی برای رفع نقص کارت خود به جدول شماره دو مراجعه کنند.

ﺟﺪولﺷﻤﺎره ۲
آدرس ﻣﺤﻞ رﻓﻊ ﻧﻘﺺ کارت ﺷﺮکﺖ در آزﻣﻮن ﺣﻮزه ﺧﻮاﻫﺮان و ﺑﺮادران آزﻣﻮن ﺳﺮاﺳﺮی ۱۴۰۳ ﻧﻮﺑﺖ اول در اﺳﺘﺎن ﻣﺎزﻧﺪران:

ﺳﺎری: ﺑﻠﻮار ﺧﺰر- ﺧﯿﺎﺑﺎن ﺷﻬﯿﺪ ﻣﻄﻬﺮی (ﻃﺒﺮﺳﺘﺎن) - دانشکده فنی اﻣﺎم ﻣﺤﻤﺪﺑﺎﻗﺮ (ع)
آﻣﻞ: ﻣﯿﺪان ﻗﺎﺋﻢ- ﺧﯿﺎﺑﺎن ﻃﺎﻟﻘﺎنی- اﺑﺎذر ۳۵- دانشگاه تخصصی ﻓﻨﺎوری ﻫﺎی ﻧﻮﯾﻦ آﻣﻞ
ﺑﺎﺑﻞ: ﺧﯿﺎﺑﺎن ﺷﺮیعتی- دانشگاه صنعتی نوشیروانی ﺑﺎﺑﻞ
ﺑﻨﺪپی شرقی و کلاردشت - آﻣﻮزش و پرورشﺣﻮزه ﺧﻮاﻫﺮان و ﺑﺮادران: ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ آﻣﻮزش و پرورش ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ذﯾﺮﺑﻂ
ﺑﺎﺑﻠﺴﺮ: ﺧﯿﺎﺑﺎن پاسداران- ﺳﺎزﻣﺎن مرکزی دانشگاه ﻣﺎزﻧﺪران
ﺑﻬﺸﻬﺮ: کیلومتر ۳ ﺟﺎده درﯾﺎ دانشگاه ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎوری ﻣﺎزﻧﺪران
تنکابن: ﺟﻨﺐ ﻧﯿﺮوی اﻧﺘﻈﺎمی ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن - ﻣﺠﺘﻤﻊ دانشگاه آزاد اﺳﻼمی واﺣﺪ تنکابن
ﺟﻮﯾﺒﺎر: ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺳﺎحلی چپکرود- دانشگاه آزاد اﺳﻼمی جویبار
چالوس: ﺧﯿﺎﺑﺎن ۱۷ ﺷﻬﺮﯾﻮر - دانشکده ﻣﯿﺮاث ﻓﺮﻫﻨگی، ﺻﻨﺎﯾﻊ دستی و گردشگری چالوس
راﻣﺴﺮ: ﺑﻠﻮار ﺷﻬﯿﺪ ﻋﺒﺎس ﻣﻔﺮد- دانشگاه آزاد اﺳﻼمی واﺣﺪ راﻣﺴﺮ
ﺳﻮادکوه: پل ﺳﻔﯿﺪ - دو راهی آﻻﺷﺖ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﻣﺮکزی دانشگاه آزاد اﺳﻼمی واﺣﺪ ﺳﻮادکوه
ﻗﺎﺋﻢﺷﻬﺮ: کیلومتر ۷ ﺟﺎده ﻧﻈﺎمی- دانشگاه آزاد اﺳﻼمی واﺣﺪ ﻗﺎﺋﻢ ﺷﻬﺮ
ﻣﺤﻤﻮد آﺑﺎد: ﺧﯿﺎﺑﺎن آزادی-ﺑﻠﻮار ﺷﻬﺪای نفتکش - دانشکده فنی و ﺣﺮﻓﻪ‌ای ﻣﺤﻤﻮدآﺑﺎد
نکا: کیلومتر ۶ ﺟﺎده نکا – ﺑﻬﺸﻬﺮ، دانشگاه آزاد اﺳﻼمی واﺣﺪ نکا
ﻧﻮر: اﺑﺘﺪای ﺟﺎده چمستان - دانشگاه آزاد اﺳﻼمی واﺣﺪ ﻧﻮر
نوشهر: ﺧﯿﺎﺑﺎن ۱۷ ﺷﻬﺮﯾﻮر- دانشکده ﻣﯿﺮاث ﻓﺮﻫﻨگی، ﺻﻨﺎﯾﻊ دستی و گردشگری چالوس

نماینده سازمان سنجش در مازندران گفت: ۳۸۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۲۴۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴۰۹۳ داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی شهر‌های آمل، بابل، بابلسر، بندپی شرقی، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم‌شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت خواهند پرداخت.


وی خاطر نشان کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند