Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت استان کهگیلویه و بویراحمد که در نیمه دوم مرداد ماه در شهرستان باشت برگزار شده بود معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز جمعه (۴ مهر) برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت استان کهگیلویه و بویراحمد که در نیمه دوم مرداد ماه در شهرستان باشت برگزار شده بود معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرمز بودن وضعیت استان، آیین تجلیل از این برگزیدگان که قرار بود در مرکز استان برگزار شود لغو و شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت مجزا از برگزیدگان شهرستان خود تجلیل به عمل آوردند.

ایرج کاظمی جو افزود: شصت نفر در این مسابقات در رشته های حفظ ( ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل) ترتیل و مفاهیم با هم به رقابت پرداختند.   وی خاطر نشان کرد: در پایان این رقابتها که با حضور زنان و مردان برگزار شد، شهرستان کهگیلویه توانست در بخش زنان چهار نفر در رشته‌ های حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء عنوان برتر را کسب کند که از این چهار تن در شهرستان کهگیلویه تجلیل به عمل آمد.       پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان باشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: ۳ هزار جوان در این استان برای دریافت تسهیلات ازدواج در صف انتظار هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد عبدالحسینی ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بویراحمد اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در مجموع پرداختی‌های وام ازدواج رتبه چهار استان مانده به آخر در کشور بوده در صورتی که محرومیت‌های این استان نسبت به دیگر استان‌های کشور بیشتر است.

وی عنوان کرد: واقعیت امر 3 هزار نفر از جوانان کهگیلویه و بویراحمد در صف پرداخت وام ازدواج هستند و ما باید در استان یک تأمل بهتر و بیشتری روی مسئله حمایتی جوانان داشته باشیم تا بتوانیم خروجی بهتری بگیریم.

عبدالحسینی با اشاره به اهمیت و نقش ستاد ساماندهی امور جوانان در جامعه، ابراز کرد: در سال گذشته در موضوع تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان عملکرد خوبی را در برخی شهرستان‌ها نداشتیم و این موضوع یکی از آسیب‌های ما بوده و امیدواریم با همتی که از فرمانداران و ستادهای ساماندهی امور جوانان دیده می‌شود نسبت به اهمیت موضوع ساماندهی بیشتر دقت کنیم و تصمیم‌های خوب و راهبردی دراین زمینه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 19 خرداد ماه شروع هفته ازدواج بهانه‌ای برای تمرکز بهتر روی فرآیند ازدواج است، ادامه داد: در حوزه جوانان شش موضوع اصلی(ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن) داریم که آنها را دنبال می‌کنیم که باید در طول سال 6 جلسه تخصصی پیرامون این موضوعات برگزار کنیم و اگر به شکل منظم و هر 45 روز و یا حداقل هر دو ماه یک بار این جلسات برگزار شود که بتوانیم این موضوعات را برنامه ریزی خوبی در سطح استان و شهرستان‌ها داشته باشیم.

عبدالحسینی با بیان اینکه آمار ما در پرداخت وام ازدواج آمار خوبی نیست، بیان کرد: بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است و در جلسه‌ای که با بانک‌های استان به ریاست معاون اقتصادی استاندار داشتیم برخی بانک‌ها اظهار می داشتند که ما کمبود نیرو داریم یا تعداد وام‌های تکلیفی ما زیاد است.

وی یادآور شد: در بحث گفتمان‌سازی و در بحث فرهنگ‌سازی دستگاه‌ها حرکت هماهنگی را با هم ندارند و نقش دستگاه‌ها یک نقش جزیره‌ای بوده و دستگاه‌ها حرکت هماهنگ‌ شده‌ای را با هم ندارند و برای همین ما در این جلسه و سلسله جلسات دیگر می‌خواهیم نسبت به این موضوعات به توافق نظر برسیم که در بحث ازدواج جوانان در شهرستان چه کارهایی انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی