Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۹ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) هستند، از امروز جمعه چهارم مهرماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۱ مهر ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://www.azmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی، به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

متقاضیان گروه آزمایشی علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، برای انتخاب رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مراکز دانشگاه‌ آزاد اسلامی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند. جزییات این رشته ها در دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش درج شده است.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، در گروه‌های هنر و زبان خارجی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند در صورت تمایل رشته/ محل های این گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور کنند.

داوطلبانی که رشته/ محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی یابند، توجه داشته باشند که بیش از ۹۵ درصد رشته/محل های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون است که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه http://www.azmoon.org می‌­توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

۲۳۵۲۳۲ کد خبر 1436321

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کنکور سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند