Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، پیتر هویسترا در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: بازی با استقلال یک بازی مهم برای ما است و آنها تیم فیزیکی و قدرتمندی هستند اما ما هم تیمی فیزیکی داریم و می‌توانیم مقابل آنها مقاومت کنیم و بدون شک استقلال را به زحمت می‌اندازیم.

وی افزود: وضعیت شوتا آرولادزه سرمربی پاختاکور پس از تست مثبت کرونا و مراقبت های لازم رو به بهبود است، هنوز نمی‌توانیم با سرمربی تیم‌مان در یک اتاق حضور داشته باشیم اما از طریق تکنولوژی با او در ارتباط هستیم و در بازی مقابل استقلال هم با نقطه نظرات او بازی خواهیم کرد، مانند بازی قبلی در دیدار برابر استقلال هم برای شوتا آرولادزه، بازی می‌کنیم و همچنین با صعود به مرحله بعدی، بتوانیم در مسابقات حضور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نشست همچنین مدافع تیم پاختاکور گفت: ۱۰ سال پیش که ما به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های فصل ۲۰۱۰ لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم، تیم جوانی داشتیم و من هم جوان بودم، این شاید تنها شانس من باشد که در این سطح به افتخارات بالاتری در کنار دیگر بازیکنان پاختاکور برسم.

نزور اسماعیل‌اف اضافه کرد: تجربه ما بیشتر شده است و حالا مصمم هستیم که تا انتها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم، استقلال تیم قدرتمند و فیزیکی است که دیدار مقابل آنها چالش بزرگی محسوب می‌شود، پاختاکور هم تیمی است که از لحاظ فیزیکی اگر پرقدرت‌تر از استقلال نباشد، کمتر هم نخواهد بود.

تیم‌های استقلال و پاختاکور باید شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر بروند.

استقلال در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و با پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.

برچسب‌ها باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز با برگزاری دیدارهایی در گروه‌های مختلف برگزار شد و تیم‌های ایران، ازبکستان، استرالیا و عراق موفق شدند صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند.

گروه A

* هند یک - افغانستان ۲

در گروه A تیم ملی افغانستان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد هند عبور کند. افغانستان با این پیروزی ۴ امتیازی شد و امتیازات خود را به هند رساند. در دیگر دیدار این گروه هم از ساعت ۲۲:۳۰ قطر ۹ امتیازی به مصاف کویت ۳ امتیازی خواهد رفت.

قطر در صورتی که بتواند ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کند صعود خود را به دور بعدی این مسابقات قطعی خواهد کرد. اما هند، افغانستان و کویت رقابت سختی برای کسب عنوان دوم خواهند داشت.

گروه C

* تایلند صفر - کره جنوبی ۳

* چین ۴ - سنگاپور یک

در گروه C کره جنوبی با نتیجه ۳ بر صفر تایلند را شکست داد و چین با نتیجه ۴ بر یک از سد سنگاپور عبور کرد.

در جدول این گروه کره جنوبی با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. چین با ۷، تایلند با ۴ و سنگاپور با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. در این گروه کره جنوبی برای صعود به تنها یک امتیاز نیاز دارد و چین و تایلند رقابت حساسی برای کسب عنوان دوم خواهند داشت.

گروه D

* قرقیزستان ۵ - چین تایپه یک

* مالزی صفر - عمان ۲

در گروه D قرقیزستان با نتیجه پرگل ۵ بر یک از سد چین تایپه عبور کرد و عمان با نتیجه ۲ بر صفر مالزی را شکست داد.

در این گروه، قرقیزستان و عمان ۹ امتیازی هستند. مالزی با ۶ امتیاز سوم است و چین تایپه بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

گروه E

* ترکمنستان صفر - ایران یک

* ازبکستان ۳ - هنگ کنگ صفر

در گروه E تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد ترکمنستان عبور کند و ازبکستان هم با ۳ گل هنگ کنگ را از پیش رو برداشت تا به این ترتیب، ایران و ازبکستان صعودشان به مرحله بعدی قطعی شود و ۲ دیدار باقی مانده آنها برای کسب صدرنشینی باشد.

گروه F

* فیلیپین صفر - عراق ۵

* ویتنام صفر - اندونزی ۳

در گروه F عراق با نتیجه پر گل ۵ بر صفر فیلیپین را در هم کوبید و اندونزی هم ۳ بر صفر از صد ویتنام عبور کرد.

در این گروه هم عراق با ۱۲ امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد. اندونزی ۷ امتیازی است و ویتنام با ۴ و فیلیپین با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

گروه G

* تاجیکستان یک - عربستان یک

در گروه G تاجیکستان دست به کار بزرگی زد و موفق شد عربستان سعودی را با نتیجه تساوی یک به یک متوقف کند تا عربستان با ۱۰ و تاجیکستان با ۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار بگیرند.

در دیگر دیدار این گروه هم اردن ۴ امتیازی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف پاکستان بدون امتیاز می‌رود.

گروه I

* لبنان صفر - استرالیا ۵

* بنگلادش صفر - فلسطین یک

در گروه I هم استرالیا با نتیجه ۵ بر صفر لبنان را در هم کوبید و فلسطین هم یک بر صفر بنگلادش را شکست داد.

در این گروه استرالیا با ۱۲ امتیاز صعودش به مرحله بعد قطعی شده است. فلسطین با ۷ امتیاز دوم است و کار سختی برای صعود به مرحله بعد ندارد و برای صعود باید با لبنان ۲ امتیازی و بنگلادش یک امتیازی رقابت کند.

دیگر دیدارهای این مرحله از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد که این دیدارها به شرح زیر است:

* کویت - قطر

* سوریه - میانمار

* اردن - پاکستان

* بحرین - نپال

* یمن - امارات

کد خبر 6063162

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • ببینید | برد ایران برابر ترکمنستان | صعود به مرحله بعد با طلسم شکنی
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷