Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهمنامه سه‌جانبه ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان استان ایلام میان روسای کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه به امضا رسید.

به گزارش ایسنا مراسم امضای تفاهمنامه ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن برای مددجویان و نیازمندان استان ایلام با حضورمحمدباقر نوبخت - رئیس سازمان برنامه و بودجه، سیدمرتضی بختیاری - رئیس کمیته امداد و محمدرضا تابش - رئیس بنیاد مسکن - برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد در این مراسم با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی گفت: ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکن نیازمندان با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه امروز در استان ایلام آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات احداث ۳۰۰ واحد مسکن برای مددجویان در شهر ایلام با همکاری سازمان برنامه و بودجه و استانداری ایلام پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: زمین این طرح از سوی استانداری و منابع ساخت از طریق سازمان برنامه و بودجه و تسهیلات قرض‌الحسنه تامین می‌شود و تا سال آینده در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد بختیاری راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی برای خانواده‌های تحت حمایت را از جمله برنامه‌های این نهاد برای ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان ذکر و خاطرنشان کرد: در مناطقی که از نظر اقلیمی ۲۳۰ روز آفتابی دارند، پنل‌ برای تولید و فروش برق خورشیدی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد که در همین راستا ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی برای خانواده‌های تحت حمایت در ایلام راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مسکن مددجویان سازمان برنامه و بودجه ساخت ۲۰۰۰ واحد برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه